Przenoszenie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innego podmiotu

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
  1. Złożenie wniosku wraz z wymaganymi dokumentami (osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem adresu elektronicznego).
  2. Wniosek o wydanie decyzji może podpisać pełnomocnik.
  3. Stronami w postępowaniu o przeniesienie decyzji są jedynie podmioty, między którymi ma być dokonane jej przeniesienie.
  4. Oświadczenia stron nie są składane pod odpowiedzialnością karną.
  5. Sprawę można załatwić osobiście lub przez pełnomocnika.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

30 dni.

Miejsce załatwienia

Wydział Urbanistyki i Architektury,
Oddziały Urbanistyki II-V
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź

Telefony do pracowników:

  • Sekretariat WUiA +48 (42) 638-54-40
  • Oddział Urbanistyki II- Polesie i Śródmieście +48 (42) 638 52 45
  • Oddział Urbanistyki III- Bałuty +48 (42) 638 57 44
  • Oddział Urbanistyki IV- Widzew +48 (42) 638 44 32
  • Oddział Urbanistyki V- Górna +48 (42) 638 44 32

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Opłaty
Opłaty

Zgodnie z załącznikiem do ustawy o opłacie skarbowej

Rodzaj opłaty Wysokość opłaty
Decyzja o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy  56,00 zł
 Pełnomocnictwo  17,00 zł

Nr konta 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073

Dokumenty
Wymagane dokumenty
  • Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

druk do pobrania

Szablon   
formularz elektroniczny ePUAP
Formularz   
  • Zgoda strony na przeniesienie decyzji na rzecz, której decyzja została wydana

druk do pobrania

Szablon   
  • Oświadczenie podmiotu, na którego rzecz jest przenoszona decyzja, o przyjęciu wszystkich warunków zawartych w tej decyzji

druk do pobrania

Szablon   
  • W przypadku działania przez pełnomocnika - pełnomocnictwo
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej

Pozostałe dokumenty

  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

klauzula informacyjna do pobrania

Szablon   
Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735),
  • ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2021 r., poz. 741.) – art. 63 ust. 5.
Tryb odwoławczy

Przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem, działającego z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi, Dyrektora Wydziału Urbanistyki i Architektury w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji, zgodnie z pouczeniem zawartym w wydanej decyzji.

Realizatorzy
  • Jednostka
    Urząd Miasta Łodzi
    Komórka
    Wydział Urbanistyki i Architektury

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;