Wynajem powierzchni handlowej w trakcie trwania kiermaszów towarzyszących wystawom organizowanym na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy

W celu wynajmu powierzchni handlowej należy skontaktować się z jednostką Zarządu Zieleni Miejskiej (Ogród Botaniczny lub Palmiarnia) telefonicznie lub mailowo w celu otrzymania informacji nt. możliwości dzierżawy terenu pod stoiska handlowe w określonym terminie.

Wypełniony i odręcznie podpisany „Wniosek na wydanie zezwolenia na czasowe zajęcie terenu parku lub zieleńca” należy złożyć mailem (skan wypełnionego i podpisanego wniosku), osobiście w Zarządzie Zieleni Miejskiej lub za pośrednictwem poczty.

Uwaga!
W przypadku Palmiarni należy dodatkowo wypełnić „Wniosek o pozwolenie na wjazd samochodu na teren parku lub zieleńca”. Do Zarządu wniosek musi dotrzeć minimum 2 tygodnie kalendarzowe przed planowanym przedsięwzięciem.

Decyzja dotycząca wynajmu terenu pod stoisko handlowe zostanie przekazana telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej.

Umowa podpisywana jest osobiście w miejscu i w terminie uzgodnionym z odpowiednim pracownikiem Zarządu Zieleni Miejskiej. Przy podpisaniu umowy należy określić w jakiej formie ma zostać wysłana faktura (pocztą, elektronicznie).

Informacje uzupełniające

Brak

Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

30 dni, 21 dni kalendarzowych Palmiarnia

Miejsce załatwienia

Zarząd Zieleni Miejskiej
Palmiarnia Ogrodu Botanicznego
ul. Piłsudskiego 61
90-329 Łódź

tel: +48 (42) 674-96-65

Zarząd Zieleni Miejskiej
Ogród Botaniczny
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź

tel: +48 (42) 628-72-32

Opłaty
Opłaty

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi ustalającym opłaty za wynajem powierzchni handlowej w trakcie trwania kiermaszów towarzyszących wystawom organizowanym w obiektach Ogrodu Botanicznego i Palmiarni.

Rodzaj opłaty Wysokość opłaty
Dzienna opłata za stoisko o pow. do 4m2 50,00 zł brutto
Dzienna opłata za stoisko o pow. od 5m2 do 10m2 70,00 zł brutto
Dzienna opłata za stoisko o pow. powyżej 10m2 70,00 zł brutto za każdy kolejny obszar do 10m2
Stawka VAT 23%

Ceny na podstawie Zarządzenia nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 20 lutego 2023 r.

Numer konta bankowego:

21 1240 1037 1111 0011 0911 2661

Uwaga: Możliwość opłacenia dzierżawy terenu w kasie Palmiarni lub Ogrodu Botanicznego po wcześniejszym zgłoszeniu.

Dokumenty
Wymagane dokumenty

Do złożenia (w przypadku firm):

  • aktualny odpis uprawniający do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej/Krajowego rejestru Sądowego w wersji papierowej lub elektronicznej
Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • uchwała Rady Miejskiej w Łodzi Nr XXIX/752/16 z dn. 11 maja 2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadanie jej statutu
  • zarządzenie Nr 2473/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 listopada 2022 r. r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
  • zarządzenie Nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 20 lutego 2023 r. w sprawie ustalenia opłat za wynajem powierzchni handlowej w trakcie trwania kiermaszów towarzyszących wystawom organizowanym na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Łodzi
Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy
  • Jednostka
    Zarząd Zieleni Miejskiej
    Komórka
    Ogród Botaniczny

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;