Aby dokonać wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości przedsiębiorca musi złożyć pisemny wniosek wraz z załącznikami.
7 dni
Wydział Gospodarki Komunalnej
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
Oddział Gospodarki Odpadami
sekretariat pok. 112
pok. 104
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
wniosek o dokonanie wpisu | 50,00 zł |
zmiany wpisu do rejestru działalności regulowanej (jeżeli dotyczy ona rozszerzenia zakresu działalności) | 25,00 zł |
opłata za pełnomocnictwo (opłata nie dotyczy, gdy pełnomocnikiem jest wstępny, zstępny, rodzeństwo, jednostka budżetowa lub samorządowa) | 17,00 zł |
Opłatę skarbową wnosi się na konto: Urząd Miasta Łodzi – Wydział Gospodarki Komunalnej:
50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Brak
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013