Przyjmowanie, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na petycje i wnioski o udostępnienie informacji publicznej, dotyczące zakresu działania Zarządu Lokali Miejskich

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
  1. Przyjęcie wniosku lub petycji następuje w formie pisemnej, za pomocą:
  2. Udzielenie odpowiedzi niezwłocznie do 14 dni w przypadku wniosków o udostępnienie inf. publicznej (możliwość przedłużenia terminu o 2 miesiące od daty wpływu wniosku). W przypadku petycji termin odpowiedzi do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia o kolejne 3 miesiące.
  3. Odpowiedź zgodnie z formą wskazaną we wniosku.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

Wnioski o udostępnienie inf. publicznej - niezwłocznie lub do 14 dni od dnia złożenia wniosku lub do 2 miesięcy – jeśli istnieje konieczność wydłużenia terminu udzielenia odpowiedzi.

Miejsce załatwienia

Zarząd Lokali Miejskich
Wydział Informacji i Ochrony Danych Osobowych
al. Tadeusza Kościuszki 47
90-514 Łódź

infolinia Zarządu Lokali Miejskich: +48 (42) 628-70-00

e-mail: zlm@zlm.lodz.pl 

Rejony Obsługi Najemców:

  • RON ,,Centrum’’ 90-360 Łódź ul. Piotrkowska 238, tel. +48 (42) 636-82-92
  • RON ,,Północ’’ 91-340 Łódź ul. Limanowskiego 194/194, tel. +48 (42) 652-96-70, +48 (42) 656-12-45
  • RON ,,Południe’’ 93-523 Łódź ul. Ciasna 19a, tel. +48 (42) 684-81-80, 48 (42) 684-73-93
  • RON ,,Wschód’’ 92-321 Łódź ul. Sobolowa 1, tel. +48 (42) 628-71-50
  • RON ,,Zachód’’ 91-087 Łódź ul. Wapienna 15, tel. +48 (42) 253-70-00
  • RON „Zasobu Obcego” 93-547 Łódź ul. Ciasna 19a, 48 (42) 684-81-90
Opłaty
Opłaty

Brak

Dokumenty
Wymagane dokumenty
  • Wniosek
formularz elektroniczny (ePUAP)
Formularz   

Pozostałe dokumenty

  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

klauzula informacyjna do pobrania

Szablon   
Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2021. poz. 735 z późn. zm.)

  • ustawa o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2022. poz. 902)

  • zarządzenia Nr 8921/VIII/21 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 29 listopada 2021 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Lokali Miejskich, zmienionego zarządzeniem Nr 522/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 14 marca 2022 r.
  • zarządzenie Nr 3488/VIII/20 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 13 marca 2020 w sprawie ustalenia zasad przyjmowania, rejestrowania i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w UMŁ oraz rozpatrywania petycji przez miejskie jednostki organizacyjne

  • zarządzenie Nr 16/2022 Dyrektora Zarządu Lokali Miejskich z dnia 17 lutego 2022 r. w sprawie wprowadzenia Procedury przyjmowania i udostępniania informacji publicznej w Zarządzie Lokali Miejskich
Tryb odwoławczy

Od decyzji administracyjnej o odmowie udostępnienia informacji publicznej Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi ul.  Piotrkowska 86 90-103 Łódź

Realizatorzy
  • Jednostka
    Zarząd Lokali Miejskich
    Komórka
    Wydział Informacji i Ochrony Danych Osobowych

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;