Wnioski o udostępnienie inf. publicznej - niezwłocznie lub do 14 dni od dnia złożenia wniosku lub do 2 miesięcy – jeśli istnieje konieczność wydłużenia terminu udzielenia odpowiedzi.
Zarząd Lokali Miejskich
Wydział Informacji i Ochrony Danych Osobowych
al. Tadeusza Kościuszki 47
90-514 Łódź
infolinia Zarządu Lokali Miejskich: +48 (42) 628-70-00
e-mail: zlm@zlm.lodz.pl
Rejony Obsługi Najemców:
Brak
kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2021. poz. 735 z późn. zm.)
ustawa o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2022. poz. 902)
zarządzenie Nr 3488/VIII/20 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 13 marca 2020 w sprawie ustalenia zasad przyjmowania, rejestrowania i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w UMŁ oraz rozpatrywania petycji przez miejskie jednostki organizacyjne
Od decyzji administracyjnej o odmowie udostępnienia informacji publicznej Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi ul. Piotrkowska 86 90-103 Łódź
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013