Osoba będąca obywatelem polskim i zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązana posiadać dowód osobisty od ukończenia 18 roku życia.
Wizyta w urzędzie wymaga umówienia się.
KROK 1
Złóż wniosek i załączniki
elektronicznie lub w dowolnej lokalizacji Oddziału (po umówieniu wizyty)
30 dni. W przypadku wniosku przesłanego przez internet 30 dni, licząc od dnia złożenia podpisu i pobrania odcisków palców.
Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji
Oddział Dowodów Osobistych i Ewidencji Ludności
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Przyjmowanie wniosków - po uprzednim umówieniu wizyty: https://wizyty.uml.lodz.pl/ (wybierając zakładkę UM Łódź/Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji, następnie Oddział i lokalizację, w której ma być wykonana rezerwacja, a później właściwą usługę, ilość osób oraz wolny termin i godzinę). W przypadku osób zgłaszających utratę dowodu osobistego nie jest wymagane wcześniejsze wyznaczenie wizyty w Urzędzie.
Brak
Wnioski można składać w ciągu całego roku.
Brak
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013