Przyjmowanie podań o wydanie zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej – dotyczy przedsiębiorców którzy zakończyli wykonywanie działalności gospodarczej przed dniem przekazania danych z ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Łodzi do systemu teleinformatycznego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), tj . 31 grudnia 2011 r.
7 dni
Biuro Promocji Zatrudnienia i Obsługi Działalności Gospodarczej
Oddział Rynku Pracy i Ewidencji Działalności Gospodarczej
93-590 Łódź, Aleje Politechniki 32
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
telefonicznie: +48 42- 638-51-01
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia poza zaświadczeniami do PUP w związku z zatrudnieniem, ZUS w sprawach ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, do świadczeń socjalnych dotyczących pomocy społecznej, uzasadniającymi wniosek o udzielenie pomocy z udziałów Unii Europejskiej | 17 zł |
Opłata skarbowa za poświadczenie zgodności kopii dokumentów |
5 zł od każdej pełnej lub zaczętej strony |
Ew. opłata za pełnomocnictwo nie dotyczy małżonków, wstępnych, zstępnych i rodzeństwa | 17 zł |
Nr konta bankowego do opłaty skarbowej:
50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Brak terminów ustawowych na składanie podań.
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia lub zaświadczenia o żądanej treści składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi (Łódź ul. Piotrkowska 86) za pośrednictwem Prezydenta Miasta Łodzi (Biuro Promocji Zatrudnienia i Obsługi Działalności Gospodarczej, Oddział Rynku Pracy i Ewidencji Działalności Gospodarczej, Aleje Politechniki 32, 93-590 Łódź ) w terminie 7 dni od daty doręczenia.
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013