Abonamenty parkingowe są wydawane na podstawie okazania oryginałów dokumentów.
Dokumenty niezbędne do wydania abonamentów parkingowych:
Abonament dla mieszkańca obowiązuje wyłącznie w formie elektronicznej. Po jego aktywacji, Wnioskodawca otrzymuje „poświadczenie o wydaniu abonamentu”.
Osoba występująca o abonament dla mieszkańca Strefy zobowiązana jest udokumentować fakt rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych ze wskazaniem miejsca zamieszkania w Mieście Łodzi poprzez przedłożenie do wglądu w siedzibie jednostki upoważnionej oryginału jednego z niżej wymienionych dokumentów:
W Punkcie Obsługi: w dniu zgłoszenia.
Za pośrednictwem e-sklepu: weryfikacja następuje w godzinach pracy Punktu Obsługi i wymagane jest jeszcze zaksięgowanie opłaty za abonament.
Punkt Obsługi,
Łódź, ul. Tuwima 36 (parter, wejście bezpośrednio z ulicy obok głównego wejścia)
czynny:
Pn, śr, czw, pt: 8:00 – 15:00
Wt: 9:00 – 16:30
Telefony:
+48 (42) 638-58-41
+48 (42) 638-58-51
Nie wymaga umówienia wizyty.
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
Opłata za wydanie abonamentu parkingowego | 240 zł |
Płatność tylko kartą płatniczą.
Po abonament można zgłosić się już na 30 dni przed terminem rozpoczęcia jego obowiązywania.
Wnioski o wydanie abonamentu parkingowego dla mieszkańca Strefy Płatnego Parkowania można składać cały rok.
Brak
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013