Wniosek może zostać złożony w formie papierowej lub elektronicznie na adres zlm@zlm.lodz.pl. Zmiana lub rozszerzenie działalności gospodarczej prowadzonej w lokalu poprzedzona jest wcześniejszą negocjacją stawki czynszu. Negocjacje z najemcą przeprowadza Kierownik Wydziału Lokali Użytkowych wraz z pracownikiem prowadzącym sprawę w siedzibie Zarządu przy al.Kościuszki 47.
Stawka czynszu uzależniona będzie od rodzaju prowadzonej działalności i strefy czynszowej w której położony jest dany lokal.
1 miesiąc, może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności wykonania dodatkowych opinii/ekspertyz lub uzyskania opinii innej jednostki
Zarząd Lokali Miejskich
Wydział Lokali Użytkowych
90-514 Łódź, al. Kościuszki 47
e-mail: zlm@zlm.lodz.pl
tel.: +48 42 628 70 86, +48 42 628 70 85, +48 (42) 628 70 84
infolinia Zarządu Lokali Miejskich: +48 (42) 628-70-00
Rejony Obsługi Najemców:
Telefonicznie: +48(42) 628-70-86, +48(42) 628-70-85
Brak
Wnioski można składać w ciągu całego roku
Brak
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013