Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia iluminacyjnego
Skrócony opis procedury
Sprawy związane z awariami lub uszkodzeniami oświetlenia iluminacyjnego, oświetlenia świątecznego Miasta, choinki miejskiej zgodnych z wykazem obiektów leżących w gestii Biura Energetyki i Jakości Powietrza.
Przydatne informacje
- możliwość zgłoszenia nieprawidłowości pocztą elektroniczną
- oprócz zgłoszenia nie trzeba składać żadnych innych dokumentów
- sprawa nie wymaga opłat
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
Udzielanie informacji w sprawach dotyczących utrzymania oświetlenia iluminacyjnego, oświetlenia świątecznego Miasta, choinki miejskiej.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
Do 30 dni
Miejsce załatwienia
Biuro Energetyki i Jakości Powietrza
ul. Piotrkowska 113
90-430 Łódź
Oddział Energetyki Miejskiej
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
Nie dotyczy.
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Urząd Miasta Łodzi
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź,
- Urząd Miasta Łodzi
- osobiście:
- Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami), urna
- pocztą elektroniczną: lckm@uml.lodz.pl oraz bejp@uml.lodz.pl
- telefonicznie: +48 (42) 638-44-44 oraz +48 (42) 272-66-55
- elektronicznie:
- ePUAP
Termin składania dokumentów
Nie dotyczy.
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.)
- art. 18 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755, z późn. zm.)
Tryb odwoławczy
Brak
Realizatorzy
Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Biuro Energetyki i Jakości Powietrza
Data wygenerowania:
08-05-2025 07:15:51