Udzielanie informacji dotyczących miejsca przechowywania dokumentów pracowniczych nauczycieli, pracowników administracji i obsługi zlikwidowanych na terenie Łodzi publicznych placówek oświatowych
Skrócony opis procedury
Informacji oczekują osoby poszukujące dokumentów
- Krok 1
Zgłoś zapytanie
- Krok 2
Czekaj na odpowiedź
- wymaga podania nazwy placówki, adresu, lat pracy, danych w postaci imienia i nazwiska jakim klient wówczas się posługiwał.
- wizyta w Urzędzie nie wymaga umówienia się
- sprawa nie wymaga opłat
- możliwość zgłoszenia zapytania online
- możliwość zgłoszenia zapytania pocztą
- możliwość zgłoszenia zapytania drogą telefoniczną
Szczegółowy opis procedury
Wydział Edukacji pełni rolę informacyjną, wspomaga klienta w poszukiwaniu dokumentów.
Informację można uzyskać:
- osobiście,
- za pośrednictwem poczty polskiej,
- telefonicznie
- e-mailem
- elektronicznie.
Na stronie http://www.cuwo.lodz.pl/ w zakładce „Archiwum CUWO” znajduje się do pobrania formularz zgłoszeniowy dla osoby poszukującej dokumentów pracowniczych.Adres archiwum:
94-016 Łódź, ul. Wileńska 53/55,
telefon: 42 631 08 09,
e-mail: sekretariat@cuwo.lodz.pl
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Niezwłocznie, w przypadku wyjaśnienia sprawy do 30 dni.
W zależności od szkoły/placówki, w której dana osoba pracowała.
Wydział Edukacji pełni rolę informacyjną, wspomaga klienta w poszukiwaniu dokumentów.
Wydział Edukacji
94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2 B
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Nie dotyczy
Opłaty
Brak
Dokumenty
- osobiście:
- Wydział Edukacji
ul. Krzemieniecka 2b, 94-030 Łódź
pok. 301
- Wydział Edukacji
- listownie:
- Wydział Edukacji
ul. Krzemieniecka 2b
94-030 Łódź
- Wydział Edukacji
- telefonicznie: +48 (42) 638-48-01
- elektronicznie:
- ePUAP
Nie dotyczy
Podstawa prawna
Brak
Brak
elektronicznie, telefonicznie, w Urzędzie lub za pośrednictwem poczty