Przyjmowanie zgłoszeń dot. złego stanu nawierzchni utwardzonych na terenach niezabudowanych
Skrócony opis procedury
Procedura dotyczy przyjmowania zgłoszeń w zakresie złego stanu nawierzchni utwardzonych na terenach niezabudowanych tj. nawierzchni chodników, placów, parkingów, dróg osiedlowych, ciągów pieszo-jezdnych
- Krok 1
Zgłoś nieprawidłowość, podaj lokalizację
- Krok 2
Czekaj
na informację o sposobie załatwienia sprawy
- możliwość przesłania zgłoszenia online
- sprawa możliwa do załatwienia przez telefon
- sprawa nie wymaga opłat
- informacja zwrotna może mieć formę elektroniczną
- wizyta w urzędzie nie wymaga umówienia się
Szczegółowy opis procedury
Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznie, pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej, formularza elektronicznego) od mieszkańców Łodzi dotyczących spraw związanych ze złym stanem nawierzchni na terenach niezabudowanych oraz zlecanie wykonywania napraw i remontów nawierzchni utwardzonych (chodniki, place, parkingi, drogi osiedlowe, ciągi pieszo-jezdne, murki oporowe).
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Do 30 dni
Wydział Gospodarki Komunalnej
Łódź, ul. Piotrkowska 175
Oddział Usług Komunalnych
sekretariat pok. 112
pok. 207 i 210
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Nie dotyczy
Opłaty
Brak
Dokumenty
- listownie:
- Urząd Miasta Łodzi
Wydział Gospodarki Komunalnej
ul. Piotrkowska 175
90-447 Łódź
- Urząd Miasta Łodzi
- osobiście:
- ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami)
- pocztą elektroniczną: lckm@uml.lodz.pl, sekretariat.wgk@uml.lodz.pl
- telefonicznie: +48 (42) 638-49-12
- elektronicznie:
- ePUAP
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
-
art. 7 ust. 1 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.)
-
rozdział 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682z późn. zm.)
Brak
elektronicznie, w Urzędzie, pocztą, mailem lub telefonicznie