Interwencje dotyczące parków i zieleńców administrowanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
Skrócony opis procedury
Każdy zainteresowany może zgłosić dowolną nieprawidłowość, zauważoną na terenie obiektów zieleni, tj. parków, zieleńców, skwerów np.: zniszczoną ławkę, zaśmiecenie placu zabaw, złamany konar drzewa, niedziałającą fontannę, itp.
- Krok 1
Zgłoś nieprawidłowość
- Krok 2
Czekaj
na rozwiązanie problemu
- Krok 3
Odbierz informację zwrotną
pisemnie lub ustnie, jeśli zgłosiłeś chęć uzyskania tej informacji
- możliwość zgłoszenia nieprawidłowości pocztą elektroniczną
- sprawa możliwa do załatwienia przez telefon
- możliwość przesłania zgłoszenia pocztą
- wizyta w Zarządzie nie wymaga umówienia się
- sprawa nie wymaga opłat
- informacja zwrotna może mieć formę elektroniczną
Szczegółowy opis procedury
Interwencje dotyczące stanu parków i zieleńców pozostających w administrowaniu Zarządu Zieleni Miejskiej należy zgłaszać: telefonicznie, pisemnie, lub pocztą elektroniczną do Wydziału Zieleni Publicznej w Zarządzie Zieleni Miejskie w Łodzi.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Bez zbędnej zwłoki do 1 miesiąca.
Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
tel: +48 (42) 628-72-00
e-mail: sekretariat@zzm.lodz.pl
Nie dotyczy
Opłaty
Brak
Dokumenty
- listownie:
- Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
- Zarząd Zieleni Miejskiej
- osobiście:
- Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41 – skrzynka podawcza
Uwaga: jedynie w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30
- Zarząd Zieleni Miejskiej
- telefonicznie: +48 (42) 628-72-00
- pocztą elektroniczną: sekretariat@zzm.lodz.pl
Nie dotyczy
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2024 poz. 572)
- zarządzenie Nr 1895/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 22 sierpnia 2022 r. w sprawie stawek czynszu dzierżawnego za nieruchomości gruntowe, których Miasto Łódź jest właścicielem lub posiadaczem, oddawane w dzierżawę na okres nie dłuższy niż trzy lata
- uchwała Rady Miejskiej w Łodzi nr XXIX/752/16 z dn. 11 maja 2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadania jej statutu (z późn. zm.)
- zarządzenie nr 2473/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 listopada 2022 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi (z późn. zm.)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2024 poz. 572).
telefoniczne, w Zarządzie, mailem lub pocztą