Przyznanie Nagrody Miasta Łodzi
Skrócony opis procedury
- Nagrodę Miasta Łodzi przyznaje Rada Miejska w Łodzi osobom fizycznym za wybitne osiągnięcia w działalności zawodowej lub społecznej w ciągu ostatnich pięciu lat, zwłaszcza w zakresie twórczości naukowej, artystycznej i działalności gospodarczej.
- Nagrodę przyznaje się na wniosek instytucji naukowych lub organizacji społecznych szczebla co najmniej miejskiego.
- Wniosek składa się do Rady Miejskiej w Łodzi: osobiście lub listownie.
Najważniejsze etapy realizacji procedury
- Krok 1
Złóż wniosek
- Krok 2
Czekaj na informację
nagrodę przyznaje Rada Miejska w Łodzi
- Krok 3
Odbierz nagrodę
podczas uroczystej sesji Rady Miejskiej w Łodzi
Przydatne informacje
- brak możliwości złożenia wniosku drogą elektroniczną, wymagana jest forma papierowa
- możliwość przesłania wniosku pocztą
- wniosek o przyznanie Nagrody dla grupy osób powinien zawierać procentowy podział nagrody
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
- Nagrodę Miasta Łodzi przyznaje Rada Miejska w Łodzi osobom fizycznym za wybitne osiągnięcia w działalności zawodowej lub społecznej w ciągu ostatnich pięciu lat, zwłaszcza w zakresie twórczości naukowej, artystycznej i działalności gospodarczej.
- Nagrodę przyznaje się na wniosek instytucji naukowych lub organizacji społecznych szczebla co najmniej miejskiego.
- Rada przyznaje do 5 nagród rocznie. Kwota nagrody nie może być niższa niż równowartość pięciokrotności kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej dla osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe. Rada może podwyższyć kwotę nagrody przyznanej grupie osób w stosunku do wartości nagrody indywidualnej.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
Wnioski rozpatrywane są na sesjach Rady Miejskiej, w terminach zgodnych z ustalonym harmonogramem dostępnym na stronie UMŁ. Wręczenie Odznak przyznaje się z okazji Święta Miasta (15 maja).
https://bip.uml.lodz.pl/wladze/rada-miejska-w-lodzi/kalendarium-rm/
Miejsce załatwienia
Biuro Rady Miejskiej
90-926 Łódź,
ul. Piotrkowska 104
pok. 136A, kancelaria Urzędu
Telefoniczna informacja Urzędu - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Opłaty
Brak
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie
- Biuro Rady Miejskiej
90-926 Łódź,
ul. Piotrkowska 104
- Biuro Rady Miejskiej
- osobiście
- ul. Piotrkowska 104, kancelaria
- ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami)
Termin składania dokumentów
Do 31 stycznia każdego roku.
Wymagane dokumenty
- Wniosek o przyznanie Nagrody Miasta Łodzi wraz z oświadczeniem i informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- Regulamin przyznawania Nagrody Miasta Łodzi - załącznik Nr 6 do Statutu Miasta Łodzi
Tryb odwoławczy
Brak
Realizatorzy
Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Biuro Rady Miejskiej
Data wygenerowania:
04-02-2025 04:05:40
wyłącznie w formie papierowej