Przyznanie Nagrody Miasta Łodzi

Skrócony opis procedury

  1. Nagrodę Miasta Łodzi przyznaje Rada Miejska w Łodzi osobom fizycznym za wybitne osiągnięcia w działalności zawodowej lub społecznej w ciągu ostatnich pięciu lat, zwłaszcza w zakresie twórczości naukowej, artystycznej i działalności gospodarczej.
  2. Nagrodę przyznaje się na wniosek instytucji naukowych lub organizacji społecznych szczebla co najmniej miejskiego.
  3. Wniosek składa się do Rady Miejskiej w Łodzi: osobiście lub listownie.

Najważniejsze etapy realizacji procedury

  • Krok 1

    Złóż wniosek

    wyłącznie w formie papierowej

  • Krok 2

    Czekaj na informację

    nagrodę przyznaje Rada Miejska w Łodzi

  • Krok 3

    Odbierz nagrodę

    podczas uroczystej sesji Rady Miejskiej w Łodzi

Przydatne informacje

  • brak możliwości złożenia wniosku drogą elektroniczną, wymagana jest forma papierowa
  • możliwość przesłania wniosku pocztą
  • wniosek o przyznanie Nagrody dla grupy osób powinien zawierać procentowy podział nagrody

Szczegółowy opis procedury

Sposób załatwienia sprawy

  1. Nagrodę Miasta Łodzi przyznaje Rada Miejska w Łodzi osobom fizycznym za wybitne osiągnięcia w działalności zawodowej lub społecznej w ciągu ostatnich pięciu lat, zwłaszcza w zakresie twórczości naukowej, artystycznej i działalności gospodarczej.
  2. Nagrodę przyznaje się na wniosek instytucji naukowych lub organizacji społecznych szczebla co najmniej miejskiego.
  3. Rada przyznaje do 5 nagród rocznie. Kwota nagrody nie może być niższa niż równowartość pięciokrotności kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej dla osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe. Rada może podwyższyć kwotę nagrody przyznanej grupie osób w stosunku do wartości nagrody indywidualnej.

Termin i miejsce załatwienia sprawy

Termin realizacji

Wnioski rozpatrywane są na sesjach Rady Miejskiej, w terminach zgodnych z ustalonym harmonogramem dostępnym na stronie UMŁ. Wręczenie Odznak przyznaje się z okazji Święta Miasta (15 maja).

https://bip.uml.lodz.pl/wladze/rada-miejska-w-lodzi/kalendarium-rm/

Miejsce załatwienia

Biuro Rady Miejskiej
90-926 Łódź, 
ul. Piotrkowska 104
pok. 136A, kancelaria Urzędu

Telefoniczna informacja Urzędu - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Opłaty

Brak

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listownie
    • Biuro Rady Miejskiej 
      90-926 Łódź, 
      ul. Piotrkowska 104
  • osobiście
    • ul. Piotrkowska 104, kancelaria
    • ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami)

Termin składania dokumentów

Do 31 stycznia każdego roku.

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o przyznanie Nagrody Miasta Łodzi wraz z oświadczeniem i informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych
druk do pobrania [38.3 KB, .PDF] Pobierz druk do pobrania

Podstawa prawna

Podstawa prawna

Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy

Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Biuro Rady Miejskiej