Uzgadnianie lokalizacji inwestycji infrastrukturalnych
Skrócony opis procedury
Procedura dotyczy wszystkich osób fizycznych i prawnych, które zamierzają realizować inwestycje infrastrukturalne na terenach będących w władaniu Wydziału Gospodarki Komunalnej.
Najważniejsze etapy realizacji procedury
- Krok 1
Złóż wniosek
- Krok 2
Czekaj na informację
o podjętych działaniach w celu załatwienia sprawy
Przydatne informacje
- dokumenty można złożyć elektronicznie lub papierowo (złożone osobiście w kancelarii UMŁ lub przesłane pocztą)
- sprawa może być załatwiana przez pełnomocnika (wymagane załączone pełnomocnictwo)
- wizyta w urzędzie nie wymaga umówienia się
- sprawa nie wymaga opłat, za wyjątkiem pełnomocnictwa
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
- Udzielanie informacji (telefonicznie, pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej) w zakresie spraw związanych z uzgadnianiem lokalizacji sieci w gruntach miejskich.
- Opiniowanie wniosków o czasowe zajęcie terenu, decyzji lokalizacyjnych inwestycji.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
Do 30 dni
Miejsce załatwienia
Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział ds. Ekonomicznych i Kontrolnych
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
pok. 118, tel. 42 638-49- 43
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
Nie dotyczy
Opłaty
Brak
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Urząd Miasta Łodzi
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami
Piotrkowska 104
90-926 Łódź,
- Urząd Miasta Łodzi
- osobiście:
- Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami), urna
- Zachodnia 47,
- Politechniki 32
- Krzemieniecka 2B
- Piłsudskiego 100
- pocztą elektroniczną: lckm@uml.lodz.pl, komunalny@uml.lodz.pl
- elektronicznie:
- ePUAP
Termin składania dokumentów
Minimum 30 dni przed wymaganą datą uzgodnienia.
Wymagane dokumenty
Brak
Pozostałe dokumenty
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, z późn. zm.),
- zarządzenie Nr 602/VIII/19 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 22 lutego 2019 r., w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miasta Łodzi do reprezentowania Miasta Łodzi przed organami administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego oraz do składania oświadczeń o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Tryb odwoławczy
Brak
Realizatorzy
Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wygenerowania:
30-01-2025 23:26:02
wraz dokumentacją dotyczącą inwestycji