Wydawanie zezwoleń na wjazdy do parków

Skrócony opis procedury

Każdy zainteresowany może wnioskować o wydanie zezwolenia na wjazd do obiektów zieleni, tj. parków, zieleńców, skwerów, w celu np. wykonania remontu ściany granicznej, sprzedaży lodów, realizacji zdjęć ślubnych w plenerze, itp.

Najważniejsze etapy realizacji procedury
  • Krok 1

    Złóż wniosek i załączniki

    w Zarządzie, mailem lub za pośrednictwem poczty

  • Krok 2

    Czekaj na informację

    czy zgoda zostanie udzielona

  • Krok 3

    Wnieś opłatę

    na wskazane konto bankowe

  • Krok 4

    Odbierz zezwolenie

    jest ważne w oryginale i tylko w terminie w nim podanym

Przydatne informacje
  • oprócz wniosku nie trzeba składać żadnych innych dokumentów
  • możliwość przesłania wniosku pocztą
  • sprawa możliwa do załatwienia przez pełnomocnika
  • wizyta w Zarządzie nie wymaga umówienia się

Szczegółowy opis procedury

Sposób załatwienia sprawy
  1. Sprawę kończy wydanie zezwolenia.
  2. W przypadku braku wymaganych załączników lub ich niekompletności wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w nieprzekraczalnym terminie 7 dni.
  3. Nie usunięcie braków powoduje pozostawienie podania bez rozpoznania.
Informacje uzupełniające

O terminie odbioru zezwolenia wnioskodawca zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Termin i miejsce załatwienia sprawy

Termin realizacji

Bez zbędnej zwłoki do 1 miesiąca, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

Miejsce załatwienia

Zarząd Zieleni Miejskiej 
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź

e-mail: sekretariat@zzm.lodz.pl

tel: +48 (42) 628-72-00

Umawianie/rezerwacja wizyty

Nie dotyczy

Opłaty

Rodzaj opłatyWysokość opłaty
Opłata skarbowa 82 zł
Opłata za pełnomocnictwo17 zł

Nr konta bankowego do opłaty skarbowej:

50 1240 1037 1111 0011 0925 0073

Wydział Podatkowy UMŁ
ul. Sienkiewicza 61A
90-009 Łódź

tytułem „Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na wjazd do Parku …”. Potwierdzenie uiszczenia opłaty należy przedłożyć przy odbiorze zezwolenia.

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów
  • listownie:
    • Zarząd Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41 
      94-004 Łódź
  • osobiście:
    • Zarząd Zieleni Miejskiej 
      ul. Retkińska 41 - skrzynka podawcza. 
      Uwaga: jedynie w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30.
  • pocztą elektroniczną: sekretariat@zzm.lodz.pl
Termin składania dokumentów

Nie dotyczy

Wymagane dokumenty
  • Wniosek o wydanie zezwolenia
druk do pobrania [319.81 KB, .PDF] Pobierz druk do pobrania
  • Oryginał dowodu uiszczenia opłaty skarbowej

Podstawa prawna

Podstawa prawna
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 572)
  • uchwała Rady Miejskiej w Łodzi nr XXIX/752/16 z dn. 11.05.2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadania jej statutu (z późn. zm.)
  • zarządzenie Nr 2473/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 listopada 2022 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi (z późn, zm.)
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 poz. 2111, z 2024 r. poz. 1222)
Tryb odwoławczy

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 572).

Realizatorzy

Jednostka
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
Komórka
Wydział Zieleni Publicznej
Data wygenerowania:
31-01-2025 07:16:43