Skrócony opis procedury
Każdy zainteresowany może wnioskować o wydanie zezwolenia na wjazd do obiektów zieleni, tj. parków, zieleńców, skwerów, w celu np. wykonania remontu ściany granicznej, sprzedaży lodów, realizacji zdjęć ślubnych w plenerze, itp.
Najważniejsze etapy realizacji procedury
- Krok 1
Złóż wniosek i załączniki
- Krok 2
Czekaj na informację
czy zgoda zostanie udzielona
- Krok 3
Wnieś opłatę
na wskazane konto bankowe
- Krok 4
Odbierz zezwolenie
jest ważne w oryginale i tylko w terminie w nim podanym
Przydatne informacje
- oprócz wniosku nie trzeba składać żadnych innych dokumentów
- możliwość przesłania wniosku pocztą
- sprawa możliwa do załatwienia przez pełnomocnika
- wizyta w Zarządzie nie wymaga umówienia się
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
- Sprawę kończy wydanie zezwolenia.
- W przypadku braku wymaganych załączników lub ich niekompletności wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w nieprzekraczalnym terminie 7 dni.
- Nie usunięcie braków powoduje pozostawienie podania bez rozpoznania.
Informacje uzupełniające
O terminie odbioru zezwolenia wnioskodawca zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
Bez zbędnej zwłoki do 1 miesiąca, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Miejsce załatwienia
Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
e-mail: sekretariat [at] zzm.lodz.pl (sekretariat[at]zzm[dot]lodz[dot]pl)
tel: +48 (42) 628-72-00
Umawianie/rezerwacja wizyty
Nie dotyczy
Opłaty
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
---|---|
Opłata skarbowa | 82 zł |
Opłata za pełnomocnictwo | 17 zł |
Nr konta bankowego do opłaty skarbowej:
50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Wydział Finansowy UMŁ
tytułem „Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na wjazd do Parku …”. Potwierdzenie uiszczenia opłaty należy przedłożyć przy odbiorze zezwolenia.
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
- Zarząd Zieleni Miejskiej
- osobiście:
- Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41 - skrzynka podawcza.
Uwaga: jedynie w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30.
- Zarząd Zieleni Miejskiej
- pocztą elektroniczną: sekretariat [at] zzm.lodz.pl (sekretariat[at]zzm[dot]lodz[dot]pl)
Termin składania dokumentów
Nie dotyczy
Wymagane dokumenty
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)
- uchwała Rady Miejskiej w Łodzi nr XXIX/752/16 z dn. 11.05.2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadania jej statutu (z późn. zm.)
- zarządzenie Nr 2473/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 listopada 2022 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi (z późn, zm.)
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 poz. 783 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.).
w Zarządzie, mailem lub za pośrednictwem poczty