Skrócony opis procedury
Zgłoszenie przez zainteresowane osoby lub podmioty woli wykonania profesjonalnych sesji fotograficznych (np. reklamowych) lub zdjęć dla potrzeb filmu, TV lub innych instytucji zajmujących się profesjonalnym filmowaniem na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni z podaniem terminu i liczby godzin wykonywania zdjęć.
Najważniejsze etapy realizacji procedury
- Krok 1
Złóż wniosek i załączniki
- Krok 2
Czekaj na informację
o przygotowanej umowie oraz o wysokości opłaty
- Krok 3
Podpisz umowę
określającą warunki fotografowania, filmowania lub wideofilmowania
- Krok 4
Wnieś opłatę
na wskazany numer konta bankowego
Przydatne informacje
- możliwość złożenia wniosku pocztą elektroniczną
- sprawa możliwa do załatwienia przez telefon
- możliwość przesłania wniosku pocztą
- wizyta w Zarządzie wymaga umówienia się
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
- Zgłoszenie przez zainteresowane osoby lub podmioty woli wykonania profesjonalnych sesji fotograficznych (np. reklamowych) lub zdjęć dla potrzeb filmu, TV lub innych instytucji zajmujących się profesjonalnym filmowaniem na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni z podaniem terminu i liczby godzin wykonywania zdjęć.
- Podpisanie umowy określającej warunki fotografowania, filmowania lub wideofilmowania.
- Dokonanie stosownej opłaty.
Informacje uzupełniające
Na terenie Palmiarni możliwa jest realizacja sesji zdjęciowych i filmowych tylko w godzinach zamknięcia obiektu dla zwiedzających.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
Do 30 dni.
Miejsce załatwienia
Zarząd Zieleni Miejskiej
Ogród Botaniczny
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
tel: +48 (42) 628-72-32
Zarząd Zieleni Miejskiej
Palmiarnia Ogrodu Botanicznego
ul. Piłsudskiego 61
90-329 Łódź
tel: +48 (42) 674-96-65
Umawianie/rezerwacja wizyty
- pocztą elektroniczną: sekretariat [at] zzm.lodz.pl (sekretariat[at]zzm[dot]lodz[dot]pl)
Opłaty
Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi ustalającym opłaty za fotografowanie, filmowanie i wideofilmowanie na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni.
Opłata za sesje fotograficzne, podczas których wykonywane będą zdjęcia profesjonalne związane z usługami reklamowymi lub inną działalnością komercyjną na terenie Ogrodu Botanicznego oraz Palmiarni wynosi 325,20 zł netto (+ 23% VAT), 400,00 brutto - opłata za 1 godz.
W Palmiarni, do deklarowanego czasu wynajmu należy każdorazowo dodać 1 godz., jako czas na obsługę sesji potrzebny na przygotowanie i posprzątanie pawilonów Palmiarni.
W przypadku wykonywania zdjęć dla potrzeb TV, filmu lub innych instytucji zajmujących się profesjonalnym filmowaniem, ceny ustala każdorazowo Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej, odpowiednio do czasu i zakresu filmowania
Numer konta bankowego:
21 1240 1037 1111 0011 0911 2661
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
- Zarząd Zieleni Miejskiej
- osobiście:
- ul. Retkińska 41
- pocztą elektroniczną: sekretariat [at] zzm.lodz.pl (sekretariat[at]zzm[dot]lodz[dot]pl)
Termin składania dokumentów
30 dni przed planowanym wydarzeniem.
Wymagane dokumenty
- Podanie o umożliwienie profesjonalnego fotografowania, filmowania i wideofilmowania na terenie Ogrodu Botanicznego lub Palmiarni z podaniem celu, terminu i liczby godzin wykonywania zdjęć.
- Kopia decyzji nadania NIP
- Kopia zaświadczenia nadania numeru Regon
Podstawa prawna
Tryb odwoławczy
Brak
mailem, w Zarządzie lub za pośrednictwem poczty