Skrócony opis procedury
Najważniejsze etapy realizacji procedury
- Krok 1
Wypełnij wniosek
- Krok 2
Zbierz co najmniej 200 podpisów
mieszkańców miasta Łodzi (imię, nazwisko, miejscowość, podpis)
- Krok 3
Złóż wniosek i załączniki
w Urzędzie lub za pośrednictwem poczty
- Krok 4
Czekaj
maksymalnie 30 dni od dnia złożenia wniosku na odpowiedź
- Krok 5
Uzupełnij wniosek
jeśli wniosek zawiera błędy skontaktuje się z Tobą pracownik UMŁ
Przydatne informacje
- do wniosku należy dołączyć listę poparcia
- wizyta w urzędzie nie wymaga umówienia się
- sprawa nie wymaga opłat
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
Pobierz wniosek oraz listę poparcia ze strony https://uml.lodz.pl/konsultacje/wnioski-o-konsultacje-spoleczne/. Wypełnij wniosek o przeprowadzenie konsultacji społecznych oraz zbierz co najmniej 200 podpisów na liście poparcia ( imię, nazwisko, miejsce zamieszkania oraz podpis). Złóż wniosek w Urzędzie Miasta Łodzi. Poczekaj maksymalnie 30 dni od dnia złożenia wniosku na odpowiedź. Jeśli wniosek lub lista poparcia będą zawierały błędy, skontaktuje się z Tobą pracownik UMŁ celem uzupełnienia braków. Na poprawienie wniosku będziesz miał 7 dni.
Odpowiedz, wraz z uzasadnieniem, na wniosek o konsultacje społeczne umieszczana jest na stronie internetowej UMŁ. Jeśli wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie w odpowiedz podany zostanie planowany termin przeprowadzenia konsultacji społecznych.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
30 dni.
Miejsce załatwienia
Biuro Aktywności Miejskiej
ul. Tuwima 10
90-003 Łódź
oraz merytoryczne komórki organizacyjne UMŁ albo miejskie jednostki organizacyjne właściwe ze względu na przedmiot konsultacji.
Umawianie/rezerwacja wizyty
Nie dotyczy
Opłaty
Brak
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Biuro Aktywności Miejskiej
ul. Tuwima 10
90-003 Łódź
- Biuro Aktywności Miejskiej
- osobiście :
- ul. Piotrkowska 104, kancelaria główna
- ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami), urna
- ul. Tuwima 10, Biuro Aktywności Miejskiej, sekretariat, III piętro
Termin składania dokumentów
Nie dotyczy
Wymagane dokumenty
- Wniosek o przeprowadzenie konsultacji społecznych
- Lista poparcia
Pozostałe dokumenty
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- uchwała nr XXXI/1033/20 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 14 października 2020 r. zmieniająca uchwałę z dnia 19 lutego 2020 r. w sprawie wprowadzenia Zasad i trybu prowadzenia konsultacji społecznych w mieście Łodzi (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego 202/1636)
Tryb odwoławczy
Brak
o uruchomienie konsultacji społecznych