Określenie standardów akustycznych dla planowanego przedsięwzięcia

Skrócony opis procedury

Osoba fizyczna bądź podmiot gospodarczy prowadzący działalność związaną z realizacją przedsięwzięcia na terenie miasta Łodzi, występuje do Prezydenta Miasta Łodzi o określenie jego standardów akustycznych.

Najważniejsze etapy realizacji procedury

  • Krok 1

    Złóż wniosek

    elektronicznie, w Urzędzie lub pocztą

  • Krok 2

    Czekaj

  • Krok 3

    Odbierz opinię

    elektronicznie, w Urzędzie lub pocztą

Przydatne informacje

  • możliwość złożenia wniosku online
  • możliwość przesłania wniosku pocztą
  • opinia może mieć formę elektroniczną
  • sprawa możliwa do załatwienia przez pełnomocnika
  • sprawa nie wymaga opłat, za wyjątkiem pełnomocnictwa

Szczegółowy opis procedury

Sposób załatwienia sprawy

  1. Złożenie wniosku o określenie standardów akustycznych.

  2. Weryfikacja wniosku pod względem poprawności zawartych danych.

  3. Ewentualne wezwanie do uzupełnienia lub skorygowania informacji zawartych we wniosku.

  4. Rozpoznanie w terenie w celu określenia czy dany obszar należy do chronionych akustycznie na podstawie jego faktycznego zagospodarowania.

  5. Wydanie przez Prezydenta Miasta Łodzi opinii dotyczącej standardów akustycznych.

Termin i miejsce załatwienia sprawy

Termin realizacji

30 dni
(do terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresów trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony lub przyczyn niezależnych od organu)

Miejsce załatwienia

Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Oddział Ocen Oddziaływania na Środowisko
92-326 Łódź, Al. Piłsudskiego 100
pok. 63 tel. +48 (42) 638-47-33

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Umawianie/rezerwacja wizyty

Wizyta w urzędzie nie wymaga wcześniejszego umawiania się.

Opłaty

Rodzaj opłaty Wysokość opłaty
 opłata skarbowa od złożonego dokumentu pełnomocnictwa  17,00 zł.

Rachunek bankowy, na który należy dokonywać wpłat z tytułu opłaty skarbowej:
(tytuł wpłaty powinien precyzyjnie wskazywać sprawę, której dotyczy)
Urząd Miasta Łodzi Wydział Finansowy
ul. Sienkiewicza 5, 90-113 Łódź

Bank Pekao S.A. 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073

z adnotacją: dot. określenia standardów akustycznych.

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listowne:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
      ul. Piłsudskiego 100
      92-326 Łódź
  • osobiście:
    • ul. Piłsudskiego 100, urna lub pokój 27
  • elektronicznie:
    • ePUAP

Termin składania dokumentów

Nie dotyczy

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o określenie standardów akustycznych dla planowanego przedsięwzięcia

Pozostałe dokumenty

  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
klauzula informacyjna do pobrania [58 KB, .DOC] Pobierz klauzula informacyjna do pobrania

Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
  • ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
  • rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Realizatorzy

Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa