Impreza artystyczna lub rozrywkowa

Skrócony opis procedury

W ramach procedury rejestrowane są zawiadomienia o zamiarze przeprowadzenia imprez artystycznych lub rozrywkowych na terenie Miasta Łodzi.

Najważniejsze etapy realizacji procedury

Krok 1

Złóż zawiadomienie

Przydatne informacje

  • możliwość złożenia zawiadomienia online
  • możliwość przesłania zawiadomienia pocztą
  • sprawa nie wymaga opłat

Szczegółowy opis procedury

Sposób załatwienia sprawy

  1. Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej składa się nie później niż na 30 dni przed planowaną datą imprezy.
  2. Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej podlega przyjęciu i rejestracji.
  3. W określonych prawem sytuacjach wydawana jest decyzja o zakazie przeprowadzenia imprezy artystycznej lub rozrywkowej.

Informacje uzupełniające

  • W przypadku, gdy impreza artystyczna lub rozrywkowa przeprowadzana jest z zajęciem drogi publicznej, organizator imprezy winien uzyskać zezwolenie na wykorzystanie drogi w sposób szczególny w Oddziale Zarządzania Ruchem na Drogach w Biurze Inżyniera Miasta.
  • W przypadku organizacji imprezy artystycznej lub rozrywkowej w plenerze na terenie innym niż droga publiczna wymagana jest zgoda lub akceptacja zarządcy (właściciela) terenu. W przypadku publicznych terenów gminnych komórką właściwą jest w takim wypadku Wydział Dysponowania Mieniem, a w przypadku terenów „zielonych” — Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi.

Termin i miejsce załatwienia sprawy

Termin realizacji

30 dni.

Miejsce załatwienia

Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
ul. Wólczańska 121/123, 90-521 Łódź, 
pok. B.0.10

Telefony:

  • tel.: +48 (42) 638-46-64
  • fax: +48 (42) 638-46-70
  • e-mail: czk.sekretariat [at] uml.lodz.pl (czk[dot]sekretariat[at]uml[dot]lodz[dot]pl) 

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Umawianie/rezerwacja wizyty

Możliwość internetowej rezerwacji wizyty: https://wizyty.uml.lodz.pl/

Opłaty

Brak

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • osobiście:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
      ul. Wólczańska 121/123
      90-521 Łódź
  • listownie:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
      ul. Wólczańska 121/123
      90-521 Łódź
  • pocztą elektroniczną:
    • czk.sekretariat [at] uml.lodz.pl (czk[dot]sekretariat[at]uml[dot]lodz[dot]pl)
  • elektronicznie:
    • ePUAP

Termin składania dokumentów

Nie później niż 30 dni przed planowanym terminem wydarzenia.

Wymagane dokumenty

  • Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej
druk do pobrania [53.5 KB, .DOC] Pobierz druk do pobrania

Pozostałe dokumenty

  • Zezwolenie na wykorzystanie drogi w sposób szczególny wydawane przez Oddział Zarządzania Ruchem na Drogach w Biurze Inżyniera Miasta
  • Zgoda – akceptacja Wydziału Dysponowania Mieniem w przypadku terenów gminnych (w przypadku organizacji imprezy w plenerze na terenie innym niż droga publiczna)
  • Zgoda – akceptacja Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi w przypadku zajęcia terenów „zielonych”
  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
klauzula informacyjna do pobrania [70.83 KB, .PDF] Pobierz klauzula informacyjna do pobrania

Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizacji i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. z 2020 r., poz. 194)

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi za pośrednictwem Prezydenta Miasta Łodzi, w imieniu którego w sprawach z zakresu imprez artystycznych lub rozrywkowych działa Dyrektor Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa.

Realizatorzy

Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa