Skrócony opis procedury
W ramach procedury rejestrowane są zawiadomienia o zamiarze przeprowadzenia imprez artystycznych lub rozrywkowych na terenie Miasta Łodzi.
Najważniejsze etapy realizacji procedury
Krok 1
Złóż zawiadomienie
Przydatne informacje
- możliwość złożenia zawiadomienia online
- możliwość przesłania zawiadomienia pocztą
- sprawa nie wymaga opłat
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
- Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej składa się nie później niż na 30 dni przed planowaną datą imprezy.
- Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej podlega przyjęciu i rejestracji.
- W określonych prawem sytuacjach wydawana jest decyzja o zakazie przeprowadzenia imprezy artystycznej lub rozrywkowej.
Informacje uzupełniające
- W przypadku, gdy impreza artystyczna lub rozrywkowa przeprowadzana jest z zajęciem drogi publicznej, organizator imprezy winien uzyskać zezwolenie na wykorzystanie drogi w sposób szczególny w Oddziale Zarządzania Ruchem na Drogach w Biurze Inżyniera Miasta.
- W przypadku organizacji imprezy artystycznej lub rozrywkowej w plenerze na terenie innym niż droga publiczna wymagana jest zgoda lub akceptacja zarządcy (właściciela) terenu. W przypadku publicznych terenów gminnych komórką właściwą jest w takim wypadku Wydział Dysponowania Mieniem, a w przypadku terenów „zielonych” — Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
30 dni.
Miejsce załatwienia
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
ul. Wólczańska 121/123, 90-521 Łódź,
pok. B.0.10
Telefony:
- tel.: +48 (42) 638-46-64
- fax: +48 (42) 638-46-70
- e-mail: czk.sekretariat [at] uml.lodz.pl (czk[dot]sekretariat[at]uml[dot]lodz[dot]pl)
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
Możliwość internetowej rezerwacji wizyty: https://wizyty.uml.lodz.pl/
Opłaty
Brak
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- osobiście:
- Urząd Miasta Łodzi
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
ul. Wólczańska 121/123
90-521 Łódź
- Urząd Miasta Łodzi
- listownie:
- Urząd Miasta Łodzi
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
ul. Wólczańska 121/123
90-521 Łódź
- Urząd Miasta Łodzi
- pocztą elektroniczną:
- czk.sekretariat [at] uml.lodz.pl (czk[dot]sekretariat[at]uml[dot]lodz[dot]pl)
- elektronicznie:
- ePUAP
Termin składania dokumentów
Nie później niż 30 dni przed planowanym terminem wydarzenia.
Wymagane dokumenty
- Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej
Pozostałe dokumenty
- Zezwolenie na wykorzystanie drogi w sposób szczególny wydawane przez Oddział Zarządzania Ruchem na Drogach w Biurze Inżyniera Miasta
- Zgoda – akceptacja Wydziału Dysponowania Mieniem w przypadku terenów gminnych (w przypadku organizacji imprezy w plenerze na terenie innym niż droga publiczna)
- Zgoda – akceptacja Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi w przypadku zajęcia terenów „zielonych”
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizacji i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. z 2020 r., poz. 194)
Tryb odwoławczy
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi za pośrednictwem Prezydenta Miasta Łodzi, w imieniu którego w sprawach z zakresu imprez artystycznych lub rozrywkowych działa Dyrektor Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa.
Realizatorzy
Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa