Skrócony opis procedury
Wynajem sali dydaktycznej znajdującej się w budynku Palmiarni dotyczący firm i osób prywatnych.
Opłaty:
- 60,00 zł brutto za 1 godz. bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na jej wyposażeniu,
- 110,00 zł brutto za 1 godz. z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń będących na ich wyposażeniu.
Stawka VAT 23%
Ceny na podstawie Zarządzenia nr 42/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 26 września 2023 r.
Najważniejsze etapy realizacji procedury
- Krok 1
Złóż wniosek
- Krok 2
Czekaj
na kontakt pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej
- Krok 3
Podpisz umowę
określ w jakiej formie chcesz otrzymać fakturę (pocztą, elektronicznie)
- Krok 4
Opłać fakturę
w formie i terminie wskazanych na umowie
Przydatne informacje
- możliwość złożenia wniosku pocztą elektroniczną
- wizytacja miejsca wymaga umówienia się
- umowa sporządzana jest w wersji papierowej i wymaga osobistego podpisania w określonej jednostce Zarządu Zieleni Miejskiej
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
W celu wynajmu sali dydaktycznej i konferencyjnej należy skontaktować się z jednostką Zarządu Zieleni Miejskiej (Palmiarnia) telefonicznie lub mailowo w celu otrzymania informacji nt. możliwości dzierżawy sali dydaktycznej.
We wniosku należy uwzględnić: dane wnioskodawcy (w przypadku osoby prywatnej dane osobowe, adres zamieszkania, PESEL; w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej oprócz powyższych danych należy załączyć wydruk z CEiDG; w przypadku osoby prawnej wydruk z KRS oraz dane osoby uprawnionej do podpisania umowy dzierżawy zgodnie z KRS - imię, nazwisko, stanowisko/funkcja), miejsce (Palmiarnia), termin dzierżawy, cel wraz z krótkim opisem planowanych działań (szkolenia, pokaz), planowane wyposażenie (własne, znajdujące się na wyposażeniu sali), liczba osób biorących udział w przedsięwzięciu od strony Wnioskodawcy, imię, nazwisko i kontakt do przedstawiciela Wnioskodawcy.
Podpisany wniosek należy złożyć do Zarządu Zieleni Miejskiej mailem (skan wypełnionego i podpisanego wniosku), osobiście w Zarządzie Zieleni Miejskiej lub za pośrednictwem poczty. Do Zarządu wniosek musi dotrzeć minimum 3 tygodnie kalendarzowe przed planowanym przedsięwzięciem.
Decyzja dotycząca wynajmu sali dydaktycznej zostanie przekazana telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej.
Umowa podpisywana jest osobiście w miejscu i w terminie uzgodnionym z odpowiednim pracownikiem Zarządu Zieleni Miejskiej. Przy podpisaniu umowy należy określić w jakiej formie ma zostać wysłana faktura (pocztą, elektronicznie).
Informacje uzupełniające
Brak
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
21 dni kalendarzowych
Miejsce załatwienia
Zarząd Zieleni Miejskiej
Palmiarnia
ul. Piłsudskiego 61
90-329 Łódź
tel: +48 (42) 674-96-65
Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
tel: +48 (42) 628-72-00
Umawianie/rezerwacja wizyty
Wizytacja sali jest możliwa po wcześniejszym umówieniu się:
- Telefonicznie: Palmiarnia +48 (42) 674-96-65
- Pocztą elektroniczną: sekretariat [at] zzm.lodz.pl (sekretariat[at]zzm[dot]lodz[dot]pl)
Opłaty
Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi ustalającym opłaty za wynajem sal dydaktycznych i konferencyjnych.
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
Wynajem sali | 60,00 zł brutto za 1 godz. bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na jej wyposażeniu |
110,00 zł brutto za 1 godz. z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń będących na ich wyposażeniu | |
Stawka VAT 23% |
Ceny na podstawie Zarządzenia nr 42/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 26 września 2023r.
Numer konta bankowego:
21 1240 1037 1111 0011 0911 2661
Uwaga: Możliwość opłacenia dzierżawy terenu w kasie Palmiarni po wcześniejszym zgłoszeniu (przed spisaniem umowy).
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
- Zarząd Zieleni Miejskiej
- osobiście:
- Sekretariat Zarządu Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
- Sekretariat Zarządu Zieleni Miejskiej
- pocztą elektroniczną: sekretariat [at] zzm.lodz.pl (sekretariat[at]zzm[dot]lodz[dot]pl)
Termin składania dokumentów
Minimum 21 dni kalendarzowych przed planowaną dzierżawą terenu
Wymagane dokumenty
Do złożenia (w przypadku firm):
- aktualny odpis uprawniający do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej/Krajowego rejestru Sądowego w wersji papierowej lub elektronicznej
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- uchwała Rady Miejskiej w Łodzi Nr XXIX/752/16 z dnia 11 maja 2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadanie jej statutu
- zarządzenie nr 2473/2022 Prezydent Miasta Łodzi z dnia 10 listopada 2022 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
- zarządzenie Nr 42/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 26 września 2023 r. w sprawie wprowadzenia cennika opłat obowiązujących na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni.
Tryb odwoławczy
Brak
minimum 3 tygodnie przed planowanym przedsięwzięciem