Wynajem sali dydaktycznej i konferencyjnej znajdującej się w Palmiarni Ogrodu Botanicznego

Skrócony opis procedury

Wynajem sali dydaktycznej znajdującej się w budynku Palmiarni dotyczący firm i osób prywatnych.

Opłaty:

  • 60,00 zł brutto za 1 godz. bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na jej wyposażeniu,
  • 110,00 zł brutto za 1 godz. z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń będących na ich wyposażeniu.

Stawka VAT 23%

Ceny na podstawie Zarządzenia nr 42/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 26 września 2023 r.

Najważniejsze etapy realizacji procedury

  • Krok 1

    Złóż wniosek

    minimum 3 tygodnie przed planowanym przedsięwzięciem

  • Krok 2

    Czekaj

    na kontakt pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej

  • Krok 3

    Podpisz umowę

    określ w jakiej formie chcesz otrzymać fakturę (pocztą, elektronicznie)

  • Krok 4

    Opłać fakturę

    w formie i terminie wskazanych na umowie

Przydatne informacje

  • możliwość złożenia wniosku pocztą elektroniczną
  • wizytacja miejsca wymaga umówienia się
  • umowa sporządzana jest w wersji papierowej i wymaga osobistego podpisania w określonej jednostce Zarządu Zieleni Miejskiej

Szczegółowy opis procedury

Sposób załatwienia sprawy

W celu wynajmu sali dydaktycznej i konferencyjnej należy skontaktować się z jednostką Zarządu Zieleni Miejskiej (Palmiarnia) telefonicznie lub mailowo w celu otrzymania informacji nt. możliwości dzierżawy sali dydaktycznej.

We wniosku należy uwzględnić: dane wnioskodawcy (w przypadku osoby prywatnej dane osobowe, adres zamieszkania, PESEL; w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej oprócz powyższych danych należy załączyć wydruk z CEiDG; w przypadku osoby prawnej wydruk z KRS oraz dane osoby uprawnionej do podpisania umowy dzierżawy zgodnie z KRS - imię, nazwisko, stanowisko/funkcja), miejsce (Palmiarnia), termin dzierżawy, cel wraz z krótkim opisem planowanych działań (szkolenia, pokaz), planowane wyposażenie (własne, znajdujące się na wyposażeniu sali), liczba osób biorących udział w przedsięwzięciu od strony Wnioskodawcy, imię, nazwisko i kontakt do przedstawiciela Wnioskodawcy.

Podpisany wniosek należy złożyć do Zarządu Zieleni Miejskiej mailem (skan wypełnionego i podpisanego wniosku), osobiście w Zarządzie Zieleni Miejskiej lub za pośrednictwem poczty. Do Zarządu wniosek musi dotrzeć minimum 3 tygodnie kalendarzowe przed planowanym przedsięwzięciem.

Decyzja dotycząca wynajmu sali dydaktycznej zostanie przekazana telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej.

Umowa podpisywana jest osobiście w miejscu i w terminie uzgodnionym z odpowiednim pracownikiem Zarządu Zieleni Miejskiej. Przy podpisaniu umowy należy określić w jakiej formie ma zostać wysłana faktura (pocztą, elektronicznie).

Informacje uzupełniające

Brak

Termin i miejsce załatwienia sprawy

Termin realizacji

21 dni kalendarzowych

Miejsce załatwienia

Zarząd Zieleni Miejskiej
Palmiarnia
ul. Piłsudskiego 61
90-329 Łódź

tel: +48 (42) 674-96-65

Zarząd Zieleni Miejskiej 
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź

tel: +48 (42) 628-72-00

Umawianie/rezerwacja wizyty

Wizytacja sali jest możliwa po wcześniejszym umówieniu się:

  • Telefonicznie: Palmiarnia +48 (42) 674-96-65
  • Pocztą elektroniczną: sekretariat [at] zzm.lodz.pl (sekretariat[at]zzm[dot]lodz[dot]pl)

Opłaty

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi ustalającym opłaty za wynajem sal dydaktycznych i konferencyjnych.

Rodzaj opłatyWysokość opłaty
Wynajem sali60,00 zł brutto za 1 godz. bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na jej wyposażeniu
110,00 zł brutto za 1 godz. z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń będących na ich wyposażeniu
Stawka VAT 23%

Ceny na podstawie Zarządzenia nr 42/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 26 września 2023r.

Numer konta bankowego:

21 1240 1037 1111 0011 0911 2661

Uwaga: Możliwość opłacenia dzierżawy terenu w kasie Palmiarni po wcześniejszym zgłoszeniu (przed spisaniem umowy).

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listownie:
    • Zarząd Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
      94-004 Łódź
  • osobiście:
    • Sekretariat Zarządu Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
  • pocztą elektroniczną: sekretariat [at] zzm.lodz.pl (sekretariat[at]zzm[dot]lodz[dot]pl)

Termin składania dokumentów

Minimum 21 dni kalendarzowych przed planowaną dzierżawą terenu

Wymagane dokumenty

Do złożenia (w przypadku firm):

  • aktualny odpis uprawniający do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej/Krajowego rejestru Sądowego w wersji papierowej lub elektronicznej

Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • uchwała Rady Miejskiej w Łodzi Nr XXIX/752/16 z dnia 11 maja 2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadanie jej statutu
  • zarządzenie nr 2473/2022 Prezydent Miasta Łodzi z dnia 10 listopada 2022 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
  • zarządzenie Nr 42/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 26 września 2023 r. w sprawie  wprowadzenia cennika opłat obowiązujących na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni.

Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy

Jednostka
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
Komórka
Palmiarnia