Wynajem pawilonów Palmiarni w celu organizowania spotkań okolicznościowych

Skrócony opis procedury

Wynajem Pawilonów Palmiarni Ogrodu Botanicznego dotyczący firm i osób prywatnych.

Opłaty:

  • 220,00 zł brutto + bilety wstępu dla uczestników – opłata za 1 godz. wynajęcia Pawilonów Palmiarni bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na wyposażeniu Palmiarni, max ilość osób - 40,
  • 300,00 zł brutto – opłata za 1 godz. wynajęcia Pawilonów Palmiarni i terenu Ogródka dydaktycznego bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na wyposażeniu Palmiarni, max ilość osób - 80.

Do deklarowanego czasu wynajmu należy każdorazowo dodać 1 godz. jako czas potrzebny na przygotowanie spotkania i posprzątanie pawilonów Palmiarni po spotkaniu.

Stawka VAT 23%

Najważniejsze etapy realizacji procedury

  • Krok 1

    Złóż wniosek

    minimum 2 tygodnie przed planowanym przedsięwzięciem

  • Krok 2

    Czekaj

    na kontakt pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej

  • Krok 3

    Podpisz umowę

    określ w jakiej formie chcesz otrzymać fakturę (pocztą, elektronicznie)

  • Krok 4

    Opłać fakturę

    w formie i terminie wskazanych na umowie

Przydatne informacje

  • możliwość złożenia wniosku pocztą elektroniczną
  • wizytacja miejsca wymaga umówienia się
  • umowa sporządzana jest w wersji papierowej i wymaga osobistego podpisania w określonej jednostce Zarządu Zieleni Miejskiej

Szczegółowy opis procedury

Sposób załatwienia sprawy

W celu wynajmu pawilonów w Palmiarni należy skontaktować się z jednostką Zarządu Zieleni Miejskiej (Palmiarnia) telefonicznie lub mailowo w celu otrzymania informacji nt. możliwości dzierżawy terenu w określonym terminie.

Wypełniony i odręcznie podpisany „Wniosek na wydanie zezwolenia na czasowe zajęcie terenu parku lub zieleńca” należy złożyć mailem (skan wypełnionego i podpisanego wniosku), osobiście w Zarządzie Zieleni Miejskiej lub za pośrednictwem poczty. Uwaga! w przypadku parkowania aut pod Palmiarnią należy dodatkowo wypełnić „Wniosek o pozwolenie na wjazd samochodu na teren parku lub zieleńca”. Do Zarządu wniosek musi dotrzeć minimum 3 tygodnie kalendarzowe przed planowanym przedsięwzięciem.

Decyzja dotycząca wynajmu Pawilonów Palmiarni zostanie przekazana telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej.

Umowa podpisywana jest osobiście w miejscu i w terminie uzgodnionym z odpowiednim pracownikiem Zarządu Zieleni Miejskiej. Przy podpisaniu umowy należy określić w jakiej formie ma zostać wysłana faktura (pocztą, elektronicznie).

Informacje uzupełniające

Spotkania okolicznościowe mogą odbywać się wyłącznie po godzinach otwarcia Palmiarni dla zwiedzających.

Termin i miejsce załatwienia sprawy

Termin realizacji

21 dni kalendarzowych Palmiarnia

Miejsce załatwienia

Zarząd Zieleni Miejskiej
Palmiarnia Ogrodu Botanicznego
ul. Piłsudskiego 61
90-329 Łódź

tel: +48 (42) 674-96-65 - Palmiarnia

Zarząd Zieleni Miejskiej 
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź

tel: +48 (42) 628-72-00

Umawianie/rezerwacja wizyty

Wizytacja miejsca jest możliwa po wcześniejszym umówieniu się:

Telefonicznie:

  • Zarząd Zieleni Miejskiej (Sekretariat) +48 (42) 628-72-00
  • Palmiarnia +48 (42) 674-96-65

Pocztą elektroniczną: sekretariat [at] zzm.lodz.pl (sekretariat[at]zzm[dot]lodz[dot]pl)

Opłaty

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi ustalającym opłaty za wynajem pawilonów Palmiarni Ogrodu Botanicznego.

Rodzaj opłatyWysokość opłaty
Opłata za 1 godz. wynajęcia Pawilonów Palmiarni bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na wyposażeniu Palmiarni220,00 zł brutto, max ilość osób - 40
Opłata za 1 godz. wynajęcia Pawilonów Palmiarni i terenu Ogródka dydaktycznego bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na wyposażeniu Palmiarni300,00 zł brutto, max ilość osób - 80
Stawka VAT 23%

Podczas organizacji spotkań okolicznościowych istnieje możliwość wykonywania zdjęć po uiszczeniu opłaty w wysokości 80,00 zł. brutto – Zgodnie z Zarządzeniem Nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 20 lutego 2023 r.

Numer konta bankowego:

21 1240 1037 1111 0011 0911 2661

Uwaga: Możliwość opłacenia dzierżawy terenu w kasie po wcześniejszym zgłoszeniu (przed spisaniem umowy).

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listownie:
    • Zarząd Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
      94-004 Łódź
  • osobiście:
    • Sekretariat Zarządu Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
  • pocztą elektroniczną: sekretariat [at] zzm.lodz.pl (sekretariat[at]zzm[dot]lodz[dot]pl)

Termin składania dokumentów

Minimum 21 dni kalendarzowych przed planowaną dzierżawą terenu.

Wymagane dokumenty

Do złożenia (w przypadku firm):

  • aktualny odpis uprawniający do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej/Krajowego rejestru Sądowego w wersji papierowej lub elektronicznej

Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • uchwała Rady Miejskiej w Łodzi nr XXIX/752/16 z dnia 11 maja 2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadanie jej statutu.
  • zarządzenie nr 2473/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 listopada 2022 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
  • zarządzenie Nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 20 lutego 2023 r. w sprawie wynajmowania pawilonów Palmiarni Ogrodu Botanicznego znajdujących się w obiektach Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi, w celu organizowania spotkań okolicznościowych

Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy

Jednostka
Zarząd Zieleni Miejskiej
Komórka
Ogród Botaniczny