Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących uzgadniania odtwarzania nawierzchni po robotach remontowo-budowlanych na terenach nieruchomości niezabudowanych

Skrócony opis procedury

Dotyczy wykonawców , zarówno podmiotów gospodarczych jak i osób fizycznych, które w wyniku prowadzonych prac remontowo-budowlanych lub usuwania awarii na terenach nieruchomości niezabudowanych dokonały naruszenia pierwotnego stanu technicznego- lub porządkowego terenu.

Najważniejsze etapy realizacji procedury

  • Krok 1

    Zgłoś termin przekazania nieruchomości

    po przeprowadzonych pracach remontowych lub usunięciu awarii

  • Krok 2

    Czekaj na potwierdzenie terminu 

    przez pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej

  • Krok 3

    Przyjdź na spotkanie w terenie

  • Krok 4

    Podpisz protokół

    przejęcia terenu przez Wydział Gospodarki Komunalnej

  • Krok 5

    Usuń wady i usterki

    w przypadku odmowy podpisania protokołu

Przydatne informacje

  • możliwość złożenia wniosku online z załączonymi zdjęciami terenu po wykonanych pracach remontowych lub usuniętych awariach oraz innych dokumentów potwierdzających właściwie przeprowadzone prace m.in. protokół z przeprowadzonego zagęszczania gruntu, protokoły odbiorów technicznych urządzeń znajdujących się na nieruchomości, które były objęte pracami remontowymi, budowlanymi lub po usuniętych awariach itp.

Szczegółowy opis procedury

Sposób załatwienia sprawy

Udzielanie informacji (telefonicznie, pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej) dotyczących uzgadniania odtwarzania nawierzchni po robotach remontowo/budowlanych na terenach nieruchomości niezabudowanych.

Termin i miejsce załatwienia sprawy

Termin realizacji

Niezwłocznie

Miejsce załatwienia

Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział ds. Ekonomicznych i Kontrolnych 
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175 
pok. 118, tel. 42 638-49-43
pok. 119, tel. 42 638-49-88

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Umawianie/rezerwacja wizyty

Nie dotyczy

Opłaty

Brak

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listownie:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami
      ul. Piotrkowska 104
      90-926 Łódź,
  • osobiście:
    • ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z 
      Mieszkańcami), urna
    • ul. Zachodnia 47
    • ul. Politechniki 32
    • ul. Krzemieniecka 2B
    • ul. Piłsudskiego 100
  • pocztą elektroniczną: lckm [at] uml.lodz.pl (lckm[at]uml[dot]lodz[dot]pl), komunalny [at] uml.lodz.pl (komunalny[at]uml[dot]lodz[dot]pl)
  • elektronicznie:
    • ePUAP

Termin składania dokumentów

Niezwłocznie po zakończeniu prac odtworzeniowych – elektronicznie.

Z odpowiednim wyprzedzeniem – jeżeli zostaje zachowana forma pisemna i dokumenty przekazywane są za pomocą operatora pocztowego.

Wymagane dokumenty

Brak

Pozostałe dokumenty

  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
klauzula informacyjna do pobrania [33.75 KB, .DOCX] Pobierz klauzula informacyjna do pobrania

Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.),
  • ustawa o gospodarce nieruchomościami z 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U, 2018 poz. 2204 z późn. zm.),
  • ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.).

Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy

Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Wydział Gospodarki Komunalnej