Skrócony opis procedury
Dotyczy wykonawców , zarówno podmiotów gospodarczych jak i osób fizycznych, które w wyniku prowadzonych prac remontowo-budowlanych lub usuwania awarii na terenach nieruchomości niezabudowanych dokonały naruszenia pierwotnego stanu technicznego- lub porządkowego terenu.
Najważniejsze etapy realizacji procedury
- Krok 1
Zgłoś termin przekazania nieruchomości
- Krok 2
Czekaj na potwierdzenie terminu
przez pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej
- Krok 3
Przyjdź na spotkanie w terenie
- Krok 4
Podpisz protokół
przejęcia terenu przez Wydział Gospodarki Komunalnej
- Krok 5
Usuń wady i usterki
w przypadku odmowy podpisania protokołu
Przydatne informacje
- możliwość złożenia wniosku online z załączonymi zdjęciami terenu po wykonanych pracach remontowych lub usuniętych awariach oraz innych dokumentów potwierdzających właściwie przeprowadzone prace m.in. protokół z przeprowadzonego zagęszczania gruntu, protokoły odbiorów technicznych urządzeń znajdujących się na nieruchomości, które były objęte pracami remontowymi, budowlanymi lub po usuniętych awariach itp.
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
Udzielanie informacji (telefonicznie, pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej) dotyczących uzgadniania odtwarzania nawierzchni po robotach remontowo/budowlanych na terenach nieruchomości niezabudowanych.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
Niezwłocznie
Miejsce załatwienia
Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział ds. Ekonomicznych i Kontrolnych
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
pok. 118, tel. 42 638-49-43
pok. 119, tel. 42 638-49-88
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
Nie dotyczy
Opłaty
Brak
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Urząd Miasta Łodzi
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź,
- Urząd Miasta Łodzi
- osobiście:
- ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z
Mieszkańcami), urna - ul. Zachodnia 47
- ul. Politechniki 32
- ul. Krzemieniecka 2B
- ul. Piłsudskiego 100
- ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z
- pocztą elektroniczną: lckm [at] uml.lodz.pl (lckm[at]uml[dot]lodz[dot]pl), komunalny [at] uml.lodz.pl (komunalny[at]uml[dot]lodz[dot]pl)
- elektronicznie:
- ePUAP
Termin składania dokumentów
Niezwłocznie po zakończeniu prac odtworzeniowych – elektronicznie.
Z odpowiednim wyprzedzeniem – jeżeli zostaje zachowana forma pisemna i dokumenty przekazywane są za pomocą operatora pocztowego.
Wymagane dokumenty
Brak
Pozostałe dokumenty
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.),
- ustawa o gospodarce nieruchomościami z 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U, 2018 poz. 2204 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
Brak
po przeprowadzonych pracach remontowych lub usunięciu awarii