Skrócony opis procedury
Przyjmowanie zgłoszeń w zakresie stanu sanitarno-porządkowego w szaletach miejskich, obiektach infrastruktury technicznej oraz utrzymania innych obiektów budowlanych.
Najważniejsze etapy realizacji procedury
- Krok 1
Zgłoś swoje spostrzeżenia
- Krok 2
Czekaj na odpowiedź
w formie w jakiej wpłynęło zgłoszenie, lub innej wskazanej w zgłoszeniu
Przydatne informacje
- możliwość przesłania zgłoszenia online
- możliwość przesłania zgłoszenia pocztą
- spawa możliwa do załatwienia przez telefon
- sprawa nie wymaga opłat
- informacja zwrotna może mieć formę elektroniczną
- wizyta w Urzędzie nie wymaga umówienia się
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
Wnioskodawca może złożyć wniosek dotyczący stanu sanitarno-porządkowego w szaletach miejskich, utrzymania innych obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
Do 30 dni
Miejsce załatwienia
Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział Usług Komunalnych
Łódź, ul. Piotrkowska 175
pok. 210
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
Nie dotyczy
Opłaty
Brak
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Urząd Miasta Łodzi
Wydział Gospodarki Komunalnej
ul. Piotrkowska 175
90-447 Łódź
- Urząd Miasta Łodzi
- osobiście:
- Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera - Punkty informacyjno-kancelaryjne UMŁ:
- Łódź, ul. Zachodnia 47
- Łódź, al. Politechniki 32
- Łódź, ul. Krzemieniecka 2 B
- Łódź, al. Piłsudskiego 100
- Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
- pocztą elektroniczną: lckm [at] uml.lodz.pl (lckm[at]uml[dot]lodz[dot]pl), sekretariat.wgk [at] uml.lodz.pl (sekretariat[dot]wgk[at]uml[dot]lodz[dot]pl)
- telefonicznie: +48 (42) 638-49-12, +48 (42) 638-49-01
- elektronicznie:
- ePUAP
- na adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-43653-25073-RDRVC-22
Termin składania dokumentów
Zgłoszenia można dokonywać w ciągu całego roku.
Wymagane dokumenty
- Zgłoszenie
Pozostałe dokumenty
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- art. 7 ust. 1 pkt 3 i 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2024 r. poz. 609, z późn. zm.)
- art. 3 ust. 2 pkt 2 lit. d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399, z późn. zm.)
- rozdział 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, z późn. zm.)
- zarządzenie Nr 288/2023 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 lutego 2023 r. w sprawie ustalenia opłaty za korzystanie z szaletów miejskich
- art. 7 ust. 1 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2024 r. poz. 609, z późn. zm.)
- rozdział 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 425, z późn. zm.)
- uchwała Nr LXXXIX/2717/24 Rady Miejskiej w Łodzi z 10 kwietnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu korzystania z miejskich placów zabaw.
- zarządzenie Nr 383/2025 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 25 lutego 2025 r.
Tryb odwoławczy
Brak
Realizatorzy
Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Wydział Gospodarki Komunalnej
w Urzędzie, elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub telefonicznie