Przyjmowanie zgłoszeń dot. stanu sanitarno-porządkowego w szaletach miejskich, obiektach infrastruktury technicznej, utrzymanie innych obiektów budowlanych

Skrócony opis procedury

Procedura dotyczy przyjmowania zgłoszeń w zakresie stanu sanitarno-porządkowego w szaletach miejskich, obiektach infrastruktury technicznej oraz utrzymania innych obiektów budowlanych.

Najważniejsze etapy realizacji procedury

  • Krok 1

    Zgłoś swoje spostrzeżenia (uwagi)

    w Urzędzie, pocztą elektroniczną, telefonicznie, za pośrednictwem poczty

  • Krok 2

    Czekaj

    na informację o sposobie załatwienia sprawy

Przydatne informacje

  • możliwość przesłania zgłoszenia pocztą
  • spawa możliwa do załatwienia przez telefon
  • sprawa nie wymaga opłat
  • informacja zwrotna może mieć formę elektroniczną

Szczegółowy opis procedury

Sposób załatwienia sprawy

Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznie, pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej) od mieszkańców Łodzi dotyczących stanu sanitarno-porządkowego w szaletach miejskich, utrzymania innych obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej.

Termin i miejsce załatwienia sprawy

Termin realizacji

Do 30 dni

Miejsce załatwienia

Wydział Gospodarki Komunalnej
Łódź, ul. Piotrkowska 175
Oddział Usług Komunalnych
sekretariat pok. 112
pok. 210

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Umawianie/rezerwacja wizyty

Nie dotyczy

Opłaty

Brak

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listownie:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Gospodarki Komunalnej
      ul. Piotrkowska 175
      90-447 Łódź
  • osobiście:
    • ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami)
  • pocztą elektroniczną: lckm [at] uml.lodz.pl (lckm[at]uml[dot]lodz[dot]pl), sekretariat.wgk [at] uml.lodz.pl (sekretariat[dot]wgk[at]uml[dot]lodz[dot]pl)
  • telefonicznie: +48 (42) 638-49-12

Termin składania dokumentów

Brak

Wymagane dokumenty

  • Zgłoszenie

Pozostałe dokumenty

  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
klauzula informacyjna do pobrania [74.35 KB, .PDF] Pobierz klauzula informacyjna do pobrania

Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, z późn. zm.)
  • art. 7 ust. 1 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, z późn. zm)
  • art. 3 ust. 2 pkt 2 lit. d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 2519, z poźn. zm.)
  • rozdział 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.)
  • zarządzenie Nr 288/2023 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 lutego 2023 r. w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z szaletów miejskich.

Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy

Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Wydział Gospodarki Komunalnej