Przyjmowanie zgłoszeń dot. złego stanu nawierzchni utwardzonych na terenach niezabudowanych

Skrócony opis procedury

Przyjmowanie zgłoszeń w zakresie złego stanu nawierzchni utwardzonych na terenach niezabudowanych tj. nawierzchni chodników, placów, parkingów, dróg osiedlowych, ciągów pieszo-jezdnych.

Najważniejsze etapy realizacji procedury

  • Krok 1
    Zgłoś nieprawidłowość, podaj lokalizację

    w Urzędzie, elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub telefonicznie

  • Krok 2

    Czekaj na odpowiedź

    w formie w jakiej wpłynęło zgłoszenie, lub innej wskazanej w zgłoszeniu

Przydatne informacje

  • możliwość przesłania zgłoszenia online
  • możliwość przesłania wniosku pocztą
  • sprawa możliwa do załatwienia przez telefon
  • sprawa nie wymaga opłat
  • informacja zwrotna może mieć formę elektroniczną
  • wizyta w urzędzie nie wymaga umówienia się

Szczegółowy opis procedury

Sposób załatwienia sprawy

Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznie, pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie) od mieszkańców Łodzi dotyczących spraw związanych ze złym stanem nawierzchni na terenach niezabudowanych oraz zlecanie wykonywania napraw i remontów nawierzchni utwardzonych (chodniki, place, parkingi, drogi osiedlowe, ciągi pieszo-jezdne, murki oporowe).

Termin i miejsce załatwienia sprawy

Termin realizacji

Do 30 dni

Miejsce załatwienia

Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział Usług Komunalnych
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175 
pok. 210

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Umawianie/rezerwacja wizyty

Nie dotyczy

Opłaty

Brak

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listownie:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Gospodarki Komunalnej
      ul. Piotrkowska 175
      90-447 Łódź
  • osobiście:
    • Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
      ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera
    • Punkty informacyjno-kancelaryjne UMŁ: 
      • Łódź, ul. Zachodnia 47
      • Łódź, al. Politechniki 32
      • Łódź, ul. Krzemieniecka 2 B
      • Łódź, al. Piłsudskiego 100
  • pocztą elektroniczną: lckm [at] uml.lodz.pl (lckm[at]uml[dot]lodz[dot]pl), sekretariat.wgk [at] uml.lodz.pl (sekretariat[dot]wgk[at]uml[dot]lodz[dot]pl)
  • telefonicznie: +48 (42) 638-49-12, +48 (42) 638-57-65
  • elektronicznie:
    • ePUAP
    • na adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-43653-25073-RDRVC-22

Termin składania dokumentów

Zgłoszenia można dokonywać w ciągu całego roku.

Wymagane dokumenty

  • Zgłoszenie

Pozostałe dokumenty

  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
klauzula informacyjna do pobrania [31.97 KB, .DOCX] Pobierz klauzula informacyjna do pobrania

Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • art. 7 ust. 1 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2024 r. poz. 609, z późn. zm.)
  • rozdział 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 425, z późn. zm.)

Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy

Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Wydział Gospodarki Komunalnej