Skrócony opis procedury
Przyjmowanie zgłoszeń w zakresie złego stanu nawierzchni utwardzonych na terenach niezabudowanych tj. nawierzchni chodników, placów, parkingów, dróg osiedlowych, ciągów pieszo-jezdnych.
Najważniejsze etapy realizacji procedury
- Krok 1Zgłoś nieprawidłowość, podaj lokalizację
- Krok 2
Czekaj na odpowiedź
w formie w jakiej wpłynęło zgłoszenie, lub innej wskazanej w zgłoszeniu
Przydatne informacje
- możliwość przesłania zgłoszenia online
- możliwość przesłania wniosku pocztą
- sprawa możliwa do załatwienia przez telefon
- sprawa nie wymaga opłat
- informacja zwrotna może mieć formę elektroniczną
- wizyta w urzędzie nie wymaga umówienia się
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznie, pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie) od mieszkańców Łodzi dotyczących spraw związanych ze złym stanem nawierzchni na terenach niezabudowanych oraz zlecanie wykonywania napraw i remontów nawierzchni utwardzonych (chodniki, place, parkingi, drogi osiedlowe, ciągi pieszo-jezdne, murki oporowe).
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
Do 30 dni
Miejsce załatwienia
Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział Usług Komunalnych
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
pok. 210
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
Nie dotyczy
Opłaty
Brak
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Urząd Miasta Łodzi
Wydział Gospodarki Komunalnej
ul. Piotrkowska 175
90-447 Łódź
- Urząd Miasta Łodzi
- osobiście:
- Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera - Punkty informacyjno-kancelaryjne UMŁ:
- Łódź, ul. Zachodnia 47
- Łódź, al. Politechniki 32
- Łódź, ul. Krzemieniecka 2 B
- Łódź, al. Piłsudskiego 100
- Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
- pocztą elektroniczną: lckm [at] uml.lodz.pl (lckm[at]uml[dot]lodz[dot]pl), sekretariat.wgk [at] uml.lodz.pl (sekretariat[dot]wgk[at]uml[dot]lodz[dot]pl)
- telefonicznie: +48 (42) 638-49-12, +48 (42) 638-57-65
- elektronicznie:
- ePUAP
- na adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-43653-25073-RDRVC-22
Termin składania dokumentów
Zgłoszenia można dokonywać w ciągu całego roku.
Wymagane dokumenty
- Zgłoszenie
Pozostałe dokumenty
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- art. 7 ust. 1 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2024 r. poz. 609, z późn. zm.)
- rozdział 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 425, z późn. zm.)
Tryb odwoławczy
Brak
w Urzędzie, elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub telefonicznie