Nadanie Odznaki "Za Zasługi dla Miasta Łodzi"

Skrócony opis procedury

  1. Odznakę „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” nadaje Rada Miejska w Łodzi za działalność na rzecz Miasta, godną szczególnego uznania.
  2. Odznaka może być nadawana osobom fizycznym i organizacjom społecznym.
  3. Wniosek składa się do Rady Miejskiej w Łodzi: osobiście lub listownie.

Najważniejsze etapy realizacji procedury

  • Krok 1

    Złóż wniosek

    wyłącznie w formie papierowej

  • Krok 2

    Czekaj na informację

  • Krok 3

    Czekaj na wręczenie Odznaki

    podczas uroczystej sesji Rady Miejskiej w Łodzi

Przydatne informacje

  • brak możliwości złożenia wniosku drogą elektroniczną, wymagana jest forma papierowa
  • możliwość przesłania wniosku pocztą

Szczegółowy opis procedury

Sposób załatwienia sprawy

  1. Odznakę „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” nadaje Rada Miejska w Łodzi za działalność na rzecz Miasta, godną szczególnego uznania.
  2. Odznaka może być nadawana osobom fizycznym i organizacjom społecznym.
  3. Odznakę nadaje się na wniosek:
    • przewodniczącego Rady
    • komisji Rady
    • Prezydenta
    • instytucji naukowych lub organizacji społecznych szczebla co najmniej miejskiego
    • grupy co najmniej 10 radnych
  4. Wniosek powinien zawierać:
    • dane o kandydacie
    • opis zasług kandydata uzasadniający złożenie wniosku
    • pieczęć i podpis wnioskodawcy
    • zgodę kandydata
  5. wniosek dodatkowo musi  zawierać: nazwę, adres wnioskodawcy oraz podpis osoby uprawnionej do jego reprezentowania, a także aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru. Do wniosku mogą być załączone referencje i opinie innych podmiotów.

Termin i miejsce załatwienia sprawy

Termin realizacji

Wnioski rozpatrywane są na sesjach Rady Miejskiej, w terminach zgodnych z ustalonym harmonogramem dostępnym na stronie UMŁ. Wręczenie Odznak odbywa się na uroczystej sesji Rady Miejskiej w Łodzi z okazji Święta Niepodległości (11 listopada); Święta Miasta (15 maja).

Miejsce załatwienia

Biuro Rady Miejskiej
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
pok. 136A, kancelaria Urzędu

Telefoniczna informacja Urzędu - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Opłaty

Brak

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listownie
    • Biuro Rady Miejskiej 
      90-926 Łódź, 
      ul. Piotrkowska 104
  • osobiście
    • ul. Piotrkowska 104, kancelaria
    • ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami)

Termin składania dokumentów

  • w edycji wiosennej – do 15 marca
  • w edycji jesiennej – do 11 września

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o przyznanie Odznaki „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” wraz z oświadczeniem i informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych
druk do pobrania [45.74 KB, .PDF] Pobierz druk do pobrania

Podstawa prawna

Podstawa prawna

Tryb odwoławczy

Nie obowiązuje

Realizatorzy

Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Biuro Rady Miejskiej