Skrócony opis procedury
- Odznakę „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” nadaje Rada Miejska w Łodzi za działalność na rzecz Miasta, godną szczególnego uznania.
- Odznaka może być nadawana osobom fizycznym i organizacjom społecznym.
- Wniosek składa się do Rady Miejskiej w Łodzi: osobiście lub listownie.
Najważniejsze etapy realizacji procedury
- Krok 1
Złóż wniosek
- Krok 2
Czekaj na informację
- Krok 3
Czekaj na wręczenie Odznaki
podczas uroczystej sesji Rady Miejskiej w Łodzi
Przydatne informacje
- brak możliwości złożenia wniosku drogą elektroniczną, wymagana jest forma papierowa
- możliwość przesłania wniosku pocztą
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
- Odznakę „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” nadaje Rada Miejska w Łodzi za działalność na rzecz Miasta, godną szczególnego uznania.
- Odznaka może być nadawana osobom fizycznym i organizacjom społecznym.
- Odznakę nadaje się na wniosek:
- przewodniczącego Rady
- komisji Rady
- Prezydenta
- instytucji naukowych lub organizacji społecznych szczebla co najmniej miejskiego
- grupy co najmniej 10 radnych
- Wniosek powinien zawierać:
- dane o kandydacie
- opis zasług kandydata uzasadniający złożenie wniosku
- pieczęć i podpis wnioskodawcy
- zgodę kandydata
- wniosek dodatkowo musi zawierać: nazwę, adres wnioskodawcy oraz podpis osoby uprawnionej do jego reprezentowania, a także aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru. Do wniosku mogą być załączone referencje i opinie innych podmiotów.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji
Wnioski rozpatrywane są na sesjach Rady Miejskiej, w terminach zgodnych z ustalonym harmonogramem dostępnym na stronie UMŁ. Wręczenie Odznak odbywa się na uroczystej sesji Rady Miejskiej w Łodzi z okazji Święta Niepodległości (11 listopada); Święta Miasta (15 maja).
Miejsce załatwienia
Biuro Rady Miejskiej
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
pok. 136A, kancelaria Urzędu
Telefoniczna informacja Urzędu - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Opłaty
Brak
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie
- Biuro Rady Miejskiej
90-926 Łódź,
ul. Piotrkowska 104
- Biuro Rady Miejskiej
- osobiście
- ul. Piotrkowska 104, kancelaria
- ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami)
Termin składania dokumentów
- w edycji wiosennej – do 15 marca
- w edycji jesiennej – do 11 września
Wymagane dokumenty
- Wniosek o przyznanie Odznaki „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” wraz z oświadczeniem i informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- Regulamin przyznawania Nagrody Miasta Łodzi - załącznik Nr 5 do Statutu Miasta Łodzi
Tryb odwoławczy
Nie obowiązuje
Realizatorzy
Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Biuro Rady Miejskiej
wyłącznie w formie papierowej