Złożenie wniosku o udzielenie 50% bonifikaty od opłaty rocznej z użytkowania wieczystego (druk do pobrania ze strony internetowej UMŁ lub Centrum Kontaktów z Mieszkańcami), wraz z właściwymi załącznikami, tj.
Osoby, którym przysługują spółdzielcze prawa do lokali, korzystają z bonifikaty w formie ulgi w opłatach z tytułu udziału w kosztach eksploatacji budynków. Wysokość ulgi powinna odpowiadać wysokości bonifikaty od opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, udzielonej spółdzielni mieszkaniowej, proporcjonalnie do powierzchni lokali zajmowanych przez osoby uprawnione do bonifikaty.
Weryfikacja wniosku, czy użytkownik spełnia konieczne warunki upoważniające go do otrzymania bonifikaty, przesłanie do użytkownika wieczystego informacji o udzielonej bądź odmowie udzielenia bonifikaty od opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.
Bonifikata udzielana jest w formie oświadczenie Prezydenta Miasta Łodzi wykonującego zadania z zaktesu administracji rządowej. Organ udziela bonifikaty, jeżeli nieruchomość jest przeznaczona cele mieszkaniowe lub wykorzystywana na te cele . Rozpatrzenie wniosku następuje po dostarczeniu wszystkich niezbędnych dokumentów.
Wniosek o udzielenie bonifikaty należy złożyć w terminie do dnia 1 marca, roku, za który opłata jest wnoszona.
Ciężar dowodu, że istnieją przesłanki udzielenia bonifikaty od tej opłaty, spoczywa na użytkowniku wieczystym.
Niezwłocznie, w kolejności składania wniosków
Wydział Dysponowania Mieniem
Oddział Zasobu i Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź
pokój 251A
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Brak
Brak
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013