90 dni
Wydział Urbanistyki i Architektury
Oddziały Urbanistyki II-V
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź.
Telefony do pracowników:
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Telefonicznie: +48 (42) 638-54-40; +48 (42) 638-43-51
Pocztą elektroniczną: wuia@uml.lodz.pl
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
Decyzja | 598,00 zł |
Pełnomocnictwo | 17,00 zł |
Nr konta 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wydane na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego terenu, którego wniosek dotyczy są zwolnione z opłat bez względu na rodzaj inwestycji (zwolnienie nie dotyczy opłaty za pełnomocnictwo).
Wnioski można składać w ciągu całego roku.
Przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem, działającego z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi, Dyrektora Wydziału Urbanistyki i Architektury w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji, zgodnie z pouczeniem zawartym w wydanej decyzji.
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013