Impreza artystyczna lub rozrywkowa

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
  1. Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej składa się nie później niż na 30 dni przed planowaną datą imprezy.
  2. Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej podlega przyjęciu i rejestracji.
  3. W określonych prawem sytuacjach wydawana jest decyzja o zakazie przeprowadzenia imprezy artystycznej lub rozrywkowej.
Informacje uzupełniające
  • W przypadku, gdy impreza artystyczna lub rozrywkowa przeprowadzana jest z zajęciem drogi publicznej, organizator imprezy winien uzyskać zezwolenie na wykorzystanie drogi w sposób szczególny w Oddziale Zarządzania Ruchem na Drogach w Biurze Inżyniera Miasta.
  • W przypadku organizacji imprezy artystycznej lub rozrywkowej w plenerze na terenie innym niż droga publiczna wymagana jest zgoda lub akceptacja zarządcy (właściciela) terenu. W przypadku publicznych terenów gminnych komórką właściwą jest w takim wypadku Wydział Dysponowania Mieniem, a w przypadku terenów „zielonych” — Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi.
Skrócony opis procedury
Najważniejsze etapy realizacji procedury:

KROK 1

Złóż zawiadomienie

Przydatne informacje
  • możliwość złożenia zawiadomienia online
  • możliwość przesłania zawiadomienia pocztą
  • sprawa nie wymaga opłat
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

30 dni.

Miejsce załatwienia

Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
ul. Wólczańska 121/123, 90-521 Łódź, 
pok. B.0.10

Telefony:

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Umawianie/rezerwacja wizyty

Możliwość internetowej rezerwacji wizyty: https://wizyty.uml.lodz.pl/

Opłaty
Opłaty

Brak

Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
  • osobiście:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
      ul. Wólczańska 121/123
      90-521 Łódź
  • listownie:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
      ul. Wólczańska 121/123
      90-521 Łódź
  • pocztą elektroniczną:
  • elektronicznie:
    • ePUAP
Termin składania dokumentów

Nie później niż 30 dni przed planowanym terminem wydarzenia.

Wymagane dokumenty
  • Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej
Pozostałe dokumenty:
  • Zezwolenie na wykorzystanie drogi w sposób szczególny wydawane przez Oddział Zarządzania Ruchem na Drogach w Biurze Inżyniera Miasta
  • Zgoda – akceptacja Wydziału Dysponowania Mieniem w przypadku terenów gminnych (w przypadku organizacji imprezy w plenerze na terenie innym niż droga publiczna)
  • Zgoda – akceptacja Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi w przypadku zajęcia terenów „zielonych”
  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizacji i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. z 2020 r., poz. 194)
Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi za pośrednictwem Prezydenta Miasta Łodzi, w imieniu którego w sprawach z zakresu imprez artystycznych lub rozrywkowych działa Dyrektor Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa.

Realizatorzy
  • Jednostka
    Urząd Miasta Łodzi
    Komórka
    Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;