Wnioskodawca lub ustanowiony przez wnioskodawcę pełnomocnik najpóźniej na 30 dni przed planowanym terminem imprezy masowej składa wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej. Do wniosku winny być dołączone następujące dokumenty:
Do dokumentacji należy również dołączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej za złożenie wniosku, a w przypadku gdy strona reprezentowana jest przez pełnomocnika, także dowód uiszczenia opłaty skarbowej za ustanowienie pełnomocnika.
Dokumentację należy dostarczyć do Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w Departamencie Prezydenta Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej osobiście lub listownie.
Najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem imprezy masowej do dokumentacji należy dołączyć następujące dokumenty:
Decyzja administracyjna zezwalająca albo odmawiająca zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej wydawana jest nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.
Od wydanej decyzji służy prawo do odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi (za pośrednictwem dyrektora Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w Departamencie Prezydenta Urzędu Miasta Łodzi).
30 dni.
Urząd Miasta Łodzi
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
ul. Wólczańska 121/123
90-521 Łódź
pok. B.0.10
Telefony:
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Możliwość internetowej rezerwacji wizyty: https://wizyty.uml.lodz.pl/
W chwili złożenia wniosku powstaje obowiązek wniesienia opłaty skarbowej za dokonanie czynności urzędowej na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. 2021, poz. 1546 ze zm.):
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
Opłata skarbowa za złożenie wniosku | 82,00 zł. |
Opłata za pełnomocnictwo do składania wniosku wraz z załącznikami, dokonywania zmian i wnoszenia poprawek oraz do odbioru decyzji | 17,00 zł. |
Numer konta bankowego do opłaty skarbowej Pekao S.A. 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej należy złożyć nie później niż 30 dni przed planowanym terminem imprezy masowej.
Dodatkowo organizator imprezy masowej zobowiązany jest przedłożyć nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem imprezy masowej:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi za pośrednictwem Prezydenta Miasta Łodzi, w imieniu którego w sprawach z zakresu imprez masowych działa Dyrektor Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa.
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013