Interwencje dotyczące parków i zieleńców administrowanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy

Interwencje dotyczące stanu parków i zieleńców pozostających w administrowaniu Zarządu Zieleni Miejskiej należy zgłaszać: telefonicznie, pisemnie, lub pocztą elektroniczną do Wydziału Zieleni Publicznej w Zarządzie Zieleni Miejskie w Łodzi.

Skrócony opis procedury
Najważniejsze etapy realizacji procedury:

KROK 1

Zgłoś nieprawidłowość

telefoniczne, w Zarządzie, mailem lub pocztą

KROK 2

Czekaj

na rozwiązanie problemu

KROK 3

Odbierz informację zwrotną

pisemnie lub ustnie, jeśli zgłosiłeś chęć uzyskania tej informacji

Przydatne informacje
  • możliwość zgłoszenia nieprawidłowości pocztą elektroniczną
  • sprawa możliwa do załatwienia przez telefon
  • możliwość przesłania zgłoszenia pocztą
  • wizyta w Zarządzie nie wymaga umówienia się
  • sprawa nie wymaga opłat
  • informacja zwrotna może mieć formę elektroniczną
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

Bez zbędnej zwłoki do 1 miesiąca.

Miejsce załatwienia

Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź

tel: +48 (42) 628-72-00

e-mail: sekretariat@zzm.lodz.pl 

Umawianie/rezerwacja wizyty

Nie dotyczy

Opłaty
Opłaty

Brak

Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
  • listownie:
    • Zarząd Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
      94-004 Łódź 
  • osobiście:
    • Zarząd Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41 – skrzynka podawcza
      Uwaga: jedynie w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30
  • telefonicznie: +48 (42) 628-72-00
  • pocztą elektroniczną: sekretariat@zzm.lodz.pl
Termin składania dokumentów

Nie dotyczy

Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2022 poz. 2000 z późn. zm.)
  • zarządzenie Nr 1895/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 22 sierpnia 2022 r. w sprawie stawek czynszu dzierżawnego za nieruchomości gruntowe, których Miasto Łódź jest właścicielem lub posiadaczem, oddawane w dzierżawę na okres nie dłuższy niż trzy lata
  • uchwała Rady Miejskiej w Łodzi nr XXIX/752/16 z dn. 11 maja 2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadania jej statutu (z późn. zm.)
  • zarządzenie nr 2473/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 listopada 2022 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi (z późn. zm.)
Tryb odwoławczy

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 poz. 2000 z późn. zm.).

Realizatorzy
  • Jednostka
    Zarząd Zieleni Miejskiej
    Komórka
    Wydział Zieleni Publicznej

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;