Profesjonalne fotografowanie, filmowanie i wideofilmowanie na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
  1. Zgłoszenie przez zainteresowane osoby lub podmioty woli wykonania profesjonalnych sesji fotograficznych (np. reklamowych) lub zdjęć dla potrzeb filmu, TV lub innych instytucji zajmujących się profesjonalnym filmowaniem na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni z podaniem terminu i liczby godzin wykonywania zdjęć.
  2. Podpisanie umowy określającej warunki fotografowania, filmowania lub wideofilmowania.
  3. Dokonanie stosownej opłaty.
Informacje uzupełniające

Na terenie Palmiarni możliwa jest realizacja sesji zdjęciowych i filmowych tylko w godzinach zamknięcia obiektu dla zwiedzających.

Skrócony opis procedury
Najważniejsze etapy realizacji procedury:

KROK 1

Złóż wniosek i załączniki

mailem, w Zarządzie lub za pośrednictwem poczty

KROK 2

Czekaj na informację

o przygotowanej umowie oraz o wysokości opłaty

KROK 3

Podpisz umowę

określającą warunki fotografowania, filmowania lub wideofilmowania

KROK 4

Wnieś opłatę

na wskazany numer konta bankowego

Przydatne informacje
  • możliwość złożenia wniosku pocztą elektroniczną 
  • sprawa możliwa do załatwienia przez telefon
  • możliwość przesłania wniosku pocztą
  • wizyta w Zarządzie wymaga umówienia się
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

Do 30 dni.

Miejsce załatwienia

Zarząd Zieleni Miejskiej
Ogród Botaniczny
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź

tel: +48 (42) 628-72-32

Zarząd Zieleni Miejskiej
Palmiarnia Ogrodu Botanicznego
ul. Piłsudskiego 61
90-329 Łódź

tel: +48 (42) 674-96-65

Umawianie/rezerwacja wizyty
Opłaty
Opłaty

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi ustalającym opłaty za fotografowanie, filmowanie i wideofilmowanie na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni.

Opłata za sesje fotograficzne, podczas których wykonywane będą zdjęcia profesjonalne związane z usługami reklamowymi lub inną działalnością komercyjną na terenie Ogrodu Botanicznego oraz Palmiarni wynosi 325,20 zł netto (+ 23% VAT), 400,00 brutto - opłata za 1 godz.

W Palmiarni, do deklarowanego czasu wynajmu należy każdorazowo dodać 1 godz., jako czas na obsługę sesji potrzebny na przygotowanie i posprzątanie pawilonów Palmiarni.

W przypadku wykonywania zdjęć dla potrzeb TV, filmu lub innych instytucji zajmujących się profesjonalnym filmowaniem, ceny ustala każdorazowo Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej, odpowiednio do czasu i zakresu filmowania

Numer konta bankowego:

21 1240 1037 1111 0011 0911 2661

Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
  • listownie:
    • Zarząd Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
      94-004 Łódź
  • osobiście:
    • ul. Retkińska 41
  • pocztą elektroniczną: sekretariat@zzm.lodz.pl
Termin składania dokumentów

30 dni przed planowanym wydarzeniem.

Wymagane dokumenty
  • Podanie o umożliwienie profesjonalnego fotografowania, filmowania i wideofilmowania na terenie Ogrodu Botanicznego lub Palmiarni z podaniem celu, terminu i liczby godzin wykonywania zdjęć.
  • Kopia decyzji nadania NIP
  • Kopia zaświadczenia nadania numeru Regon
Podstawa prawna
Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy
  • Jednostka
    Zarząd Zieleni Miejskiej
    Komórka
    Ogród Botaniczny

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;