Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznie, na pisemny wniosek zainteresowanego, za pomocą poczty elektronicznej, osobiście) od mieszkańców Łodzi w tym w szczególności właścicieli nieruchomości bądź osób reprezentujących interesy podmiotów pełniących obowiązki wścielą nieruchomości w rozumieniu stosownych przepisów. Procedura do użycia w celu: zapewnienia należytego sposobu funkcjonowania usługi odbioru odpadów komunalnych od mieszkańców Łodzi objętych systemem oraz zapewnienia czystości na terenach gminnych w zakresie likwidacji tzw. dzikich wysypisk odpadów.
W zakresie reklamacji dotyczących braku odbioru odpadów i zapytań dotyczących funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami oraz statusu zlecenia usunięcia dzikiego wysypiska - zgodnie z art. 35 § 3. KPA - w ciągu miesiąca.
W zakresie określenia terminu usunięcia dzikiego wysypiska – wykonawca ma jedenaście dni roboczych na wykonanie usługi od momentu zlecenia uprzątnięcia odpadów. W przypadku braku realizacji usługi przez wykonawcę mają zastosowanie zapisy sankcyjne, nie ma możliwości precyzyjnego określenia terminu wykonania usługi. Dodatkowo należy wziąć pod uwagę fakt iż niektóre zgłoszenia są nieprecyzyjne co może dodatkowo wpłynąć na czas realizacji bądź nawet ją uniemożliwić.
Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział ds. Kontroli Gospodarki Odpadami
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
pok. 213 Punkt Informacyjny „Odpady” - (II piętro, lewa oficyna)
pok. 110 (I piętro, prawa oficyna)
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
umówienie wizyty:
www: https://wizyty.uml.lodz.pl/;
Pocztą elektroniczną: komunalny@uml.lodz.pl;
Telefonicznie:+48 (42) 638-49-04
Brak
W formie papierowej, ustnej lub elektronicznej w terminie 14 dni od dnia wystąpienia niewłaściwego świadczenia usługi.
Brak
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013