Przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowościach w odbieraniu odpadów komunalnych przez firmy wywozowe

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy

Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznie, na pisemny wniosek zainteresowanego, za pomocą poczty elektronicznej) od mieszkańców Łodzi dotyczących realizowanych przez firmy wywozowe umów, a w szczególności nieprawidłowości dotyczących nadzoru i kontroli firm odbierających odpady komunalne w zakresie: posiadania odpowiedniej liczby pojazdów przystosowanych do odbioru poszczególnych rodzajów odpadów, wyposażenia i oznakowania tych pojazdów, zapewnienia mycia, dezynfekcji i utrzymywania w sprawności technicznej pojazdów, posiadania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej, przedkładania miesięcznych raportów z realizacji przedmiotu zamówienia, przedkładania sprawozdań dotyczących ilości odbieranych odpadów i miejsc, do których zostały one dostarczone, z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów, przekazywania danych dotyczących zagospodarowywania odpadów w sposób zapewniający osiąganie wymaganych poziomów odzysku, wykonywania i dostarczania właścicielom nieruchomości harmonogramów odbioru odpadów.

Skrócony opis procedury
Najważniejsze etapy realizacji procedury:

KROK 1

Zgłoś nieprawidłowość

w Urzędzie (wymaga umówienia wizyty), telefonicznie, mailem lub pocztą

Przydatne informacje
  • możliwość przesłania zgłoszenia pocztą
  • sprawa możliwa do załatwienia przez telefon
  • możliwość przesłania zgłoszenia za pośrednictwem poczty elektronicznej
  • wizyta w urzędzie wymaga umówienia się
  • sprawa nie wymaga opłat
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

Do 30 dni

Miejsce załatwienia

Wydział Gospodarki Komunalnej
Łódź, ul. Piotrkowska 175
Oddział Gospodarki Odpadami
sekretariat, pok. 112
pok. 216, 217

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Umawianie/rezerwacja wizyty
  • Telefonicznie: +48 (42) 638 49 12
Opłaty
Opłaty

Brak

Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
  • telefonicznie: +48 (42) 638 49 12
  • pocztą elektroniczną: sekretariat.wgk@uml.lodz.pl
  • osobiście:
    • ul. Piotrkowska 175
      pok. 112 (sekretariat)
      pok. 216, 217
  • listownie:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Gospodarki Komunalnej
      Oddział Gospodarki Odpadami
      Łódź, ul. Piotrkowska 175
Termin składania dokumentów

Zgłoszenia można dokonywać w ciągu całego roku.

Wymagane dokumenty
  • Brak
Pozostałe dokumenty
  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • art. 9u ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1454)
Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy
  • Jednostka
    Urząd Miasta Łodzi
    Komórka
    Wydział Gospodarki Komunalnej

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;