Przedsiębiorca wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych.
Zgłoszenie nowych danych, o ile dotyczyć ono będzie rozszerzenia zakresu działalności lub danych zawartych w rejestrze, które zostały zamieszczone na wydanym przez starostę zaświadczeniu potwierdzającym wpis przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów, tj. firmy przedsiębiorcy, adresu zamieszkania, siedziby przedsiębiorcy, adresu stacji kontroli pojazdów, skutkuje wydaniem zaświadczenia.
Nie pobiera się opłaty za zmianę danych zawartych w rejestrze przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów, które nie powodują zmiany zaświadczenia potwierdzającego wpis przedsiębiorcy do ww. rejestru.
Opłatę w wysokości 206 zł pobiera się w przypadku zmiany wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli dotyczy ona rozszerzenia zakresu działalności.
Opłatę w wysokości 17 zł pobiera się w przypadku zmiany wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli nie dotyczy ona rozszerzenia zakresu działalności lecz innych danych zawartych w tym rejestrze, które zostały zamieszczone w zaświadczeniu potwierdzającym wpis przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów, tj. firmy przedsiębiorcy, adresu zamieszkania, siedziby przedsiębiorcy, adresu stacji kontroli pojazdów.
Wniosek może złożyć osobiście przedsiębiorca wpisany do rejestru w kancelarii (parter) albo przez ustanowionego pełnomocnika.
Działając przez pełnomocnika, osoba upoważniona powinna przedłożyć pisemne pełnomocnictwo oraz okazać swój dowód osobisty.
KROK 1
Wnieś opłatę – dotyczy zmiany zakresu
przelewem lub podczas wizyty w Urzędzie (wymaga umówienia wizyty)
KROK 2
Złóż wniosek i załączniki
elektronicznie lub w Urzędzie (wymaga umówienia wizyty – sprawy grupy „B”)
Do 7 dni
Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji
Oddział Nadzoru i Kontroli
91-433 Łódź, ul. Smugowa 26a i 30/32
pok. B-10
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Wizyta w urzędzie wymaga umówienia się za pośrednictwem strony internetowej: https://wizyty.uml.lodz.pl - (sprawy z grupy B)
Przypominamy, że:
Rodzaj opłaty |
Wysokość opłaty |
Zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli dotyczy ona rozszerzenia zakresu działalności |
206,00 zł |
Zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli nie dotyczy ona rozszerzenia zakresu działalności lecz innych danych zawartych w rejestrze, które zostały zamieszczone na zaświadczeniu potwierdzającym wpis przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów, tj. firmy przedsiębiorcy, adresu zamieszkania, siedziby przedsiębiorcy, adresu stacji kontroli pojazdów |
17,00 zł |
Skarbowa od udzielonego pełnomocnictwa (opłata nie dotyczy sytuacji, gdy pełnomocnikiem jest małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, jednostka budżetowa lub samorządowa) |
17,00 zł |
nr konta bankowego do opłaty skarbowej: Bank Pekao S.A. nr 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Opłatę należy wnieść kartą płatniczą lub gotówką bezpośrednio w Wydziale w kasie automatycznej, gotówką w oddziale Banku Pekao S.A. zlokalizowanym w budynku Wydziału lub przelewem na konto.
Wnioski można składać w ciągu całego roku.
Odwołanie, w terminie 14 dni od otrzymania decyzji, do organu drugiej instancji tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego, Łódź ul. Piotrkowska 86, za pośrednictwem Wydziału Spraw Obywatelskich i Komunikacji.
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013