Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących uzgadniania odtwarzania nawierzchni po robotach remontowo-budowlanych na terenach nieruchomości niezabudowanych

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy

Udzielanie informacji (telefonicznie, pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej) dotyczących uzgadniania odtwarzania nawierzchni po robotach remontowo/budowlanych na terenach nieruchomości niezabudowanych.

Skrócony opis procedury
Najważniejsze etapy realizacji procedury:

KROK 1

Przejdź do wymaganych dokumentów

Zgłoś termin przekazania nieruchomości

po przeprowadzonych pracach remontowych lub usunięciu awarii

KROK 2

Czekaj na potwierdzenie terminu 

przez pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej

KROK 3

Przyjdź na spotkanie w terenie

KROK 4

Podpisz protokół

przejęcia terenu przez Wydział Gospodarki Komunalnej

KROK 5

Usuń wady i usterki

w przypadku odmowy podpisania protokołu

Przydatne informacje
  • możliwość złożenia wniosku online z załączonymi zdjęciami terenu po wykonanych pracach remontowych lub usuniętych awariach oraz innych dokumentów potwierdzających właściwie przeprowadzone prace m.in. protokół z przeprowadzonego zagęszczania gruntu, protokoły odbiorów technicznych urządzeń znajdujących się na nieruchomości, które były objęte pracami remontowymi, budowlanymi lub po usuniętych awariach itp.
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

Niezwłocznie

Miejsce załatwienia

Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział ds. Ekonomicznych i Kontrolnych
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
pok. 118, tel. 42 638-49-43
pok. 119, tel. 42 638-49-88

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Umawianie/rezerwacja wizyty

Nie dotyczy

Opłaty
Opłaty

Brak

Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
  • listownie:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami
      Piotrkowska 104
      90-926 Łódź,
  • osobiście:
    • Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z
      Mieszkańcami), urna
    • Zachodnia 47
    • Politechniki 32
    • Krzemieniecka 2B
    • Piłsudskiego 100
  • pocztą elektroniczną: lckm@uml.lodz.pl, komunalny@uml.lodz.pl
  • elektronicznie:
    • ePUAP
Termin składania dokumentów

Niezwłocznie po zakończeniu prac odtworzeniowych – elektronicznie.

Z odpowiednim wyprzedzeniem – jeżeli zostaje zachowana forma pisemna i dokumenty przekazywane są za pomocą operatora pocztowego.

Wymagane dokumenty
Brak
Pozostałe dokumenty
  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.),
  • ustawa o gospodarce nieruchomościami z 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U, 2018 poz. 2204 z późn. zm.),
  • ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.).
Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy
  • Jednostka
    Urząd Miasta Łodzi
    Komórka
    Wydział Gospodarki Komunalnej

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;