Uwaga:
Ubiegając się o wpis na wewnętrzną listę rzeczoznawców majątkowych kandydatów na biegłych na potrzeby postępowań administracyjnych prowadzonych przez Prezydenta Miasta Łodzi w zakresie działania Wydziału Dysponowania Mieniem, należy szczegółowo zapoznać się z:
„Wewnętrzną procedurą powoływania i wynagradzania rzeczoznawców majątkowych pełniących funkcje biegłych w postępowaniach administracyjnych prowadzonych w zakresie działania Wydziału Dysponowania Mieniem”.
Oferty uczestnictwa wraz z oświadczeniem rzeczoznawcy majątkowego i wymaganymi załącznikami ujętymi w pkt Cppkt 1 (w pkt 1 Rozdziału III należy składać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie ze wskazaniem nazwy i adresu oferenta, z dopiskiem „oferta – biegli w postępowaniach administracyjnych”) kierowanej na adres: Wydział Dysponowania Mieniem za pośrednictwem Kancelarii Urzędu Miasta Łodzi, adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104.
Nie określono
Wydział Dysponowania Mieniem,
Oddział Zlecania Wycen i Opracowań Geodezyjno-Prawnych
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Telefonicznie: +48 (42) 638-46-79, +48 (42) 638-42-01
Pocztą elektroniczną: k.wiertlewska@uml.lodz.pl, a.witczak@uml.lodz.pl
Brak
Nie dotyczy
Brak
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013