KROK 1
Złóż wniosek i załączniki
elektronicznie lub w Urzędzie (wymaga umówienia wizyty – sprawy grupy „D”)
W dniu złożenia wniosku lub 30 dni w przypadku prowadzenia postępowania wyjaśniającego, do dwóch miesięcy w sprawach szczególnie skomplikowanych.
Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji
Oddział Ewidencji Pojazdów
Oddział Rejestracji Pojazdów
91-433 Łódź, ul. Smugowa 26a i 30/32
kancelaria (parter)
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Wizyta w Urzędzie wymaga umówienia się:
Za pośrednictwem strony internetowej: https://wizyty.uml.lodz.pl/ - złożenie wniosku sprawy grupy „D”
Telefonicznie: +48 (42) 638-44-44
Przypominamy, że:
Rodzaj opłaty |
Wysokość opłaty |
pełnomocnictwo (opłata nie dotyczy, gdy pełnomocnikiem jest wstępny, zstępny, rodzeństwo, jednostka budżetowa lub samorządowa) |
17,00 zł (opłata skarbowa) |
Zawiadomienie o nabyciu lub zbyciu pojazdu jest zwolnione z opłaty.
Opłata skarbowa wnoszona jest na konto Bank Pekao S.A. nr 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073 - ze wskazaniem numeru sprawy lub cechy identyfikacyjnej pojazdu
Do 30 dni od dnia zbycia pojazdu.
Brak
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013