Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących spotkania z Prezydentem i Wiceprezydentami Miasta Łodzi oraz Sekretarzem i Skarbnikiem Miasta

Procedury powiązane
Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Łodzi
Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
  1. Prezydent, wiceprezydenci, sekretarz, skarbnik przyjmują wnioskodawców w sprawach skarg i wniosków według ich właściwości rzeczowej.

  2. Prezydent przyjmuje wnioskodawców wyłącznie po uprzednim rozpatrzeniu przedmiotu skargi lub wniosku przez kierownika właściwej komórki organizacyjnej, właściwego dyrektora departamentu oraz właściwego wiceprezydenta.

  3. Wiceprezydenci przyjmują wnioskodawców wyłącznie po uprzednim rozpatrzeniu przedmiotu skargi lub wniosku przez kierownika właściwej komórki organizacyjnej oraz właściwego dyrektora departamentu.

  4. Sekretarz i Skarbnik przyjmują wnioskodawców wyłącznie po uprzednim rozpatrzeniu przedmiotu skargi lub wniosku przez kierownika właściwej komórki organizacyjnej.

  5. Rejestr osób zgłaszających się na spotkanie do prezydenta, wiceprezydentów, sekretarza, skarbnika prowadzi Oddział ds. Skarg w Wydziale Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami, który zapewnia obsługę organizacyjno-protokolarną spotkań.

  6. Zgłoszenia podlegają weryfikacji pod względem kompetencji, problematyki, podejmowanych działań przez komórki organizacyjne UMŁ bądź miejskie jednostki organizacyjne oraz drogi służbowej umożliwiającej załatwienie danej sprawy.
Informacje uzupełniające

Zgłoszenia dotyczące spotkań z władzami Miasta mogą być wnoszone drogą tradycyjną (papierową), elektroniczną (ePUAP, e-mail) oraz osobiście i telefonicznie.

Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

60 dni

Miejsce załatwienia

Interesanci przyjmowani są również osobiście w Oddziale ds. Skarg Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w godzinach pracy Urzędu Miasta Łodzi.

Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami
Oddział ds. Skarg
90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 153
pok. 208, 209, 217

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Opłaty
Opłaty

Brak

Dokumenty
Wymagane dokumenty
  • Zgłoszenia w sprawie spotkania z władzami Miasta
formularz elektroniczny (ePUAP)
Formularz   

Pozostałe dokumenty

  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

klauzula informacyjna do pobrania

Szablon   
Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775)
  • rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46)
  • zarządzenie Nr 3488/VIII/20 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ustalenia zasad przyjmowania, rejestrowania i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Urzędzie Miasta Łodzi oraz rozpatrywania petycji przez miejskie jednostki organizacyjne
Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy
  • Jednostka
    Urząd Miasta Łodzi
    Komórka
    Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;